Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
vr
Temat: vr
W Horizon Worlds będzie można tworzyć zamknięte wirtualne przestrzenie
Janusz Chustecki
Meta zamierza udoskonalić usługę Horizon Worlds i zaczęła testować nową funkcję VR (wirtualna rzeczywistość). Pozwala ona tworzyć w tym środowisku zamknięte przestrzenie dostępne wyłącznie określonym użytkownikom, a Meta nadała jej roboczą nazwę “members-only worlds”.
Meta VR nie zachwyca klientów. "Fajna zabawa w małych dawkach"
Grzegorz Kubera
Serwis WIRED przeprowadził szereg wywiadów z osobami, które testowały już środowisko VR firmy Meta - Horizon Workrooms. Wrażenia? Krótko mówiąc: szału nie ma.
HTC zaprezentuje nowe gogle VR konkurujące z Meta Quest
Daniel Olszewski
Na targach CES firma HTC pokaże nowe gogle VR, która mają być bezpośrednią odpowiedzią na Meta Quest.
Mozilla wprowadza abonament na Hubs. Spotkania w wirtualnej rzeczywistości
Grzegorz Kubera
Mozilla udostępnia już publiczną wersję beta Hubs, nowej platformy do tworzenia i uruchamiania spotkań online, ale w świecie wirtualnej rzeczywistości (virtual reality). Wiemy już, że będzie to usługa płatna.
FTC może zablokować kolejną akwizycję Meta z rynku VR
Daniel Olszewski
Federalna Komisja Handlu uważa, że przejście Within Unlimited nie powinno dojść do skutku, aby zapobiec monopolowi na rynku.
Oculus Quest 2 zdrożeją. Co jest powodem?
Grzegorz Kubera
Ceny elektronicznych gadżetów raczej z biegiem czasu maleją, a nie rosną, ale nie można tak powiedzieć o goglach VR Quest 2.
Meta Quest Pro to gogle do wirtualnej rzeczywistości za ponad 7000 zł. Czy znajdzie się klient?
Grzegorz Kubera
Mark Zuckerberg nie przestaje wierzyć w wizję o metawersum. Ostatnio Meta zaprezentowała najnowsze gogle do wirtualnej rzeczywistości - Quest Pro VR. Sprzedaż ruszy 21 października, ale cena jest dość zaporowa. To aż 1500 dol.
Apple nadal podąża swoją ścieżką - oto najnowsze dowody
Daniel Olszewski
Apple to jedna z najbardziej kontrowersyjnych firm technologicznych. Potwierdza to wrześniowa konferencja na której zaprezentowany nowy sprzęt. Apple jest liderem innowacji, a w jego ofercie nie brakuje podstarzałych rozwiązań i funkcji. Zadziwiające są również niektóre ruchy biznesowe korporacji.
Meta i Qualcomm zwierają szyki w sprawie niestandardowych chipów do wirtualnej rzeczywistości
Computerworld
Meta i Qualcomm podpisały umowę, na mocy której ten ostatni będzie produkował niestandardowe chipsety dla swoich urządzeń Quest wirtualnej rzeczywistości (VR).
Sportowy metaverse w Polsce? Transmira i Zetly ogłosiły partnerstwo
Computerworld
Polsko–estońska spółka Zetly i amerykańska firma technologiczna Transmira INC zbudują Spot Metaverse. Na początku zaproszą wybrane kluby do stworzenia cyfrowych bliźniaków ich stadionów
Meta poprawi prywatność użytkowników VR. Koniec łączenia gogli Quest VR z Facebookiem
Grzegorz Kubera
Jeśli kupimy gogle Oculus Quest (marka należy obecnie do Facebooka), musimy założyć konto na platformie społecznościowej. Rywale w segmencie VR nie mają takich wymagań i Facebook zaczyna dostrzegać, że nie powinien dłużej oczekiwać tego od klientów.
Lego wprowadza modułowość i metaversum do swojej kultury inżynierii oprogramowania
Scott Carey
Lego, producent plastikowych klocków, szybko powiększa swoje zespoły zajmujące się tworzeniem oprogramowania, aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na wirtualne doświadczenia.
Poprzednia
strona
1
2
3
4
5
...
7
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »