Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
rozwiązania
Temat: rozwiązania
Gartner: stawiajcie na innowacje a szybko odniesiecie sukces
Konkurs na projekt internetowy: zwycięzcę zatrudni Interia.pl
Bankowy Softbank
Rafał Jakubowski
Nowa strategia Softbanku ma umożliwić spółce osiągnięcie w 2006 r. przychodów na poziomie 550 mln zł. Pomimo przekonania o braku dużych kontraktów na wdrożenia głównych systemów bankowych w ciągu najbliższych pięciu lat, Softbank nie zamierza rezygnować z rynku, z którego czerpał gros swoich przychodów. Kluczowym rynkiem pozostanie sektor finansowy, a zwłaszcza jego segment bankowy.
Pogoń rozpoczęta
Antoni Bielewicz
PeopleSoft jest ostatnim z wielkich dostawców systemów ERP, który otworzył biuro w Polsce. Koncern, który po przejęciu firmy JD Edwards ma dużą bazę klientów w naszym kraju, stanął przed trudnym zadaniem. Musi nadgonić czas, który stracił przez lata swojej nieobecności w kraju. O tym jak chce to zrobić opowiada Marcin Mazur, pełniący funkcję PeopleSoft Regional Technical Manager.
Hotspot na stałe
Jarosław Ochab
Spółka Atcom uruchomiła na warszawskim Ursynowie usługi bezprzewodowego dostępu do internetu w technologii 802.11b. Firma zdecydowała się pobierać opłaty nie za czas ale ilość przesyłanych danych. Atcom reklamuje nowe usługi jako bezabonamentową alternatywę dla łączy stałych i połączeń dial-up.
Wzrost abonentów telefonii GSM w Polsce
Adam Urbanek
Według Polkomtela penetracja komórek w Polsce winna osiągnąć w tym roku poziom 60% i będzie dalej wzrastać. Telefonia komórkowa GSM będzie umacniać się do 2007 r., po czym nastąpi migracja użytkowników do technologii komórkowej 3G, która zapewnia większe możliwości usługowe.
Połączenia lokalne w Energis 1066
Adam Urbanek
Energis Polska udostępniła swym biznesowym klientom realizowanie połączeń lokalnych z wykorzystaniem własnej sieci telekomunikacyjnej. Alternatywne połączenia lokalne będą realizowane przez specjalnie przygotowaną platformę dostępową firmy Energis.
Sprzedaż PTC coraz dalej
Computerworld
ISB: Załamało się porozumienie Elektrim-Vivendi w sprawie sprzedaży Polskiej Telefonii Cyfrowej. Jak poinformował Zygmunt Solorz-Żak, szef rady nadzorczej Elektrimu, nieważna jest już oferta sprzedaży udziałów w polskim operatorze opiewająca na 1,3 mld euro.
Deutsche Telekom wchłonie T-Online
Paweł Podsiadłowski
DT największa europejska firma telekomunikacyjna, chcąc wzmocnić swoją pozycję na rynku usług zintegrowanych, zamierza odkupić brakujące akcje internetowej spółki T-Online i włączyć ją do swoich struktur.
Microsoft chce ugody z KE
Computerworld
Koncern w dalszym ciągu liczy na zawarcie ugody z Komisją Europejską w kwestii nałożonych na firmę sankcji - nawet teraz, gdy jego apelacja trafia do wciąż nowych organów prawnych - twierdzą przedstawiciele Microsoftu.
ComArch: kod ze Lwowa
Jarosław Ochab
Krakowski integrator nawiązał współpracę z Politechniką Lwowską. W jej ramach na Ukrainie ComArch chce stworzyć nowe centrum produkcji oprogramowania. Prezes półki Janusz Filipiak zawarł porozumienie w tej sprawie z rektorem Politechniki Lwowskiej Jurijem Rudawskijem. Będzie to kolejny (po Kijowie i Bratysławie) ośrodek tego typu utworzony z inicjatywy ComArchu.
FrontRange liczy na wzrost sprzedaży
Computerworld
Firma FrontRange, która niedawno utworzyła biuro w Warszawie, chce zdynamizować sprzedaży swojego oprogramowania w Polsce. Pomóc w tym ma m.in. pełniejsza lokalizacja produktów.
1
2
3
4
5
...
115
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »