Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
pozycjonowanie
Temat: pozycjonowanie
Jak nie zostać niewolnikiem SEO?
Kamil Folga
Zależność od wyłącznie jednego źródła ruchu przychodzącego na stronę Web, nie jest pozytywnym rozwiązaniem dla właściciela strony. Największa ilość ruchu do stron trafia z wyszukiwarki Google. Wyniki wyszukiwania Google mogą jednak radykalnie działać na niekorzyść właściciela strony, szczególnie przy zmianach algorytmów wyszukiwania.
Jak wypozycjonować się w LinkedIn?
IDG News Service, ants
Dla wielu firm rekrutacyjnych popularny biznesowy serwis społecznościowy LinkedIn jest tak naprawdę wyspecjalizowaną wyszukiwarką potencjalnych pracowników - na stronie można bowiem znaleźć setki tysięcy szczegółowych profilów profesjonalistów z najróżniejszych branż. Problem w tym, że w takim tłumie trudno się wyróżnić - na szczęście jest kilka trików, dzięki którym można wypaść lepiej w wynikach wyszukiwania w LinkedIn.
NetSprint wypowiada wojnę oszustom
Anna Meller
Przedstawiciele wyszukiwarki postanowili rozprawić się z serwisami, które zawyżają swoją pozycję w wynikach wyszukiwania. Nieuczciwi użytkownicy najczęściej umieszczają witryny w sieciach stron wzajemnie odsyłających do siebie lub wpisują słowa kluczowe zupełnie niezwiązane z faktyczną zawartością witryny. NetSprint zamierza wyłapać oszustów i usunąć ich z swojego indeksu.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »