Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
MARKETING AUTOMATION
Temat: MARKETING AUTOMATION
IDG kupuje Triblio
Nowoczesna komunikacja marketingowa
Od marketing automation do marketing intelligence
Danuta Sass
Już niedługo głównymi celami biznesowymi staną się wzrost retencji i satysfakcji klientów prowadzące w efekcie do zwiększenia zysku przy jednoczesnej optymalizacji kosztów – mówi Grzegorz Błażewicz, założyciel i CEO SALESmanago Marketing Automation, pierwszej w Polsce i jednej z pierwszych w Europie platform automatyzacji marketingu.
12 pytań do dostawców oprogramowania do automatyzacji marketingu
Computerworld/KB
W obliczu nieustannie rosnącej liczby narzędzi do automatyzacji procesów marketingowych dobór właściwego oprogramowania jest dziś wyzwaniem nawet dla organizacji dobrze zaznajomionych z technologiami. Oto 12 podstawowych pytań, które warto zadać dostawcom.
Wspólne zadania
Barbara Mejssner
Działy marketingu mają coraz nowocześniejsze narzędzia technologiczne, ale by efektywnie z nich korzystać, powinny współpracować z IT. Pojawia się też potrzeba zatrudniania w firmach nowych specjalistów – CMT – Chief Marketing Technologist.
Marketing Automation popularniejsze wśród polskich firm
Computerworld Online
Blisko 1000 polskich firm w ciągu ostatnich 2 lat zdecydowało się na wdrożenie nowej technologii marketingowej, która monitoruje zachowanie klientów na stronie internetowej i kieruje automatyczne akcje marketingowe. Największym w Polsce producentem tego typu rozwiązań jest SALESmanago, którego w ostatnim czasie wybrały m.in. Komputronik, Travelplanet, Yves Rocher czy Deloitte.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »