Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
e-reklama
Temat: e-reklama
E-reklama rośnie w kryzysie
Ruchy gigantów w stronę polską: eBay otwiera biuro w Warszawie
Pierwsze półrocze w polskiej e-branży: powyżej oczekiwań!
Anna Meller
Rynek internetowy nabrał rozpędu: szacuje się, że minione półrocze przyniosło 50% wzrost w wydatkach na e-reklamę. Sieć jest postrzegana przez reklamodawców jako skuteczne medium promocyjne, rośnie liczba użytkowników, mamy wiarygodne badania witryn, ubiegłe dwa kwartały były najlepsze w porównaniu z ubiegłymi latami - mówią przedstawiciele branży internetowej i telekomunikacyjnej w przygotowanym przez Internet Standard podsumowaniu "Kondycja e-branży w I półroczu 2004 roku".
USA: w tym roku rozpoczął się drugi boom internetowy
Anna Meller
W pierwszych trzech miesiącach br. wydano za oceanem 2,3 mld USD na promocję w Internecie – wynika z szacunków Interactive Advertising Bureau. To najwyższa kwota od momentu, kiedy IAB zaczęło monitorować rynek e-reklamy, czyli od 1996 roku.
Bez kobiet e-rynek na Bliskim Wschodzie się nie rozwija
Szymon Augustyniak
Kobiety w krajach Bliskiego Wschodu stanowią mniej niż ¼ użytkowników regionalnych portali internetowych. A to się przekłada na niskie przychody reklamowe branży internetowej - stwierdza raport Arab Advisors Group.
E-marketing coraz ważniejszy
Anna Meller
Amerykańscy specjaliści ds. promocji online wskazują, że Internet staje się coraz istotniejszym kanałem dla reklamowania produktów i usług. Większość marketingowców zaznacza jednak, że ich zaangażowanie w e-promocję jest wciąż zbyt małe.
Reklamy rodem z telewizji pojawią się w Internecie
Anna Meller
Firma Unicast zamierza przedstawić dzisiaj zupełnie nowy format reklamy, który może stać się przełomem dla marketingu elektronicznego. W Internecie zaprezentowane zostaną 30-sekundowe spoty telewizyjne, które, co ciekawe, nie będą się długo ładować na witrynie.
AD:TECH - Trendy w e-reklamie w 2004 roku
Anna Meller
Z przeprowadzonej wśród amerykańskich ekspertów od internetowego marketingu ankiety wynika, że w bieżącym roku największy nacisk reklamodawców położony zostanie na płatne odnośniki i reklamę stosowaną w listach poczty elektronicznej. Te formy uznane zostały za najbardziej skuteczne. Cieszyć może prognoza wzrostu wydatków na e-reklamę w tym roku.
Nieśmiertelne bannery?
Anna Meller
Wydawałoby się, że tradycyjne formy reklamy typu banner powoli odchodzą do lamusa, skoro coraz więcej mówi się o popularności i skuteczności innych rodzajów promocji, np. sponsorowanych odnośników. Nic bardziej błędnego – wskazują badania Jupiter Research oraz PwC/IAB.
Rekordowy rok dla e-reklamy
Anna Meller
Pomimo tego że cały sektor reklamowy w Wielkiej Brytanii przeżywa chwile słabości, wydatki na internetowe formy promocji wciąż rosną. Z opublikowanego niedawno raportu PricewaterhouseCoopers oraz Interactive Advertising Bureau UK wynika, że w tym roku e-reklama będzie święcić największe w swej historii triumfy.
Microsoft jednak zabije pop-upy
Anna Meller
Microsoft potwierdził informację o wprowadzeniu do nowej wersji Internet Explorera opcji blokowania reklam typu pop-up. Wiadomo już też, w jaki sposób uruchamiana będzie ta funkcja w przeglądarce. W związku z taką zapowiedzią, amerykańscy wydawcy już postanowili zmienić strategie reklamowe: zamiast pop-upów sprzedawać będą reklamy typu 'rich media' – podał Online Journalism Review.
Rekordowy trzeci kwartał
Anna Meller
Miniony kwartał br. został uznany za najlepszy pod względem sprzedaży reklamy internetowej ze wszystkich kwartałów począwszy od 2001 roku – wynika z analiz czterech firm: IAB, PricewaterhouseCoopers, TNS Media Intelligence/CMR oraz Universal McCann.
1
2
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »