Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
analityka BI
Temat: analityka BI
Dane bez tajemnic - czyli najnowsze trendy w rozwoju Business Intelligence
Materiał promocyjny
Platforma Qlik – kompleksowa analiza i wizualizacja danych biznesowych
5 projektów w obszarze Big Data, które mogą odmienić nasze życie
Computerworld/KB
Big Data to na razie chyba jedyny trend technologiczny, który nie tylko nie mija, lecz także niesie ze sobą potencjał realnych zmian. Co ważniejsze, w odróżnieniu od chmury obliczeniowej czy mediów społecznościowych, jest wyjątkowo łagodnie postrzegany przez sceptyków ze względu na rzeczywiste korzyści, jakie przynosi firmom.
SIMPLE na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim
Dorota Bogucka
Władze Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie wybrały firmę SIMPLE do budowy zintegrowanego systemu informatycznego zarządzania uczelnią w ramach realizacji projektu „Wzmocnienie potencjału adaptacyjnego UWM w Olsztynie”.
Analityka biznesowa wchodzi do mniejszych firm
Barbara Mejssner
W dzisiejszym skomplikowany środowisku biznesowym coraz częściej także małe firmy sięgają po narzędzia Busness Intelligence. Bez nich trudno obecnie utrzymywać konkurencyjność na rynku.
IBM pomaga sprzedawać odzież
Dorota Bogucka
Jedna z większych polskich firm odzieżowych - Reckman wdrożyła rozwiązania IBM do optymalizacji marketingu cyfrowego.
Big data i co dalej?
Piotr Pietruszyński
Zbiory danych w przedsiębiorstwach pęcznieją z roku na rok. Dostawcy oferują technologie pozwalające na ich analizę. Czy firmy potrafią zrobić z tego użytek?
Wykres dnia: jak technologia zmieniła się w ostatnich ośmiu latach?
Michał Berezowski
W świecie technologii osiem lat to szmat czasu. W 2005 roku nikomu do głowy nie przyszły takie urządzenia jak smartfon, tablet czy e-book reader.
Apple zarobił 10 miliardów dolarów na sprzedażach w App Store
Michał Berezowski
Apple zanotował w zeszłym roku przychód na poziomie 10 miliardów dolarów z samych tylko sprzedaży aplikacji za pośrednictwem App Store. Po odliczeniu 7 miliardów dla twórców aplikacji, w kieszeni firmy z Cupertino zostają pokaźne 3 miliardy.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »