Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
SMAC
Temat: SMAC
Cyfrowa rzeczywistość według IDC
Biznes jak sport wyczynowy
Jak przygotować dział IT do transformacji cyfrowej
Tomasz Kowalczyk
Chmura, mobilność, analityka oraz media społecznościowe - największą korzyścią z tego kwartetu technologii nie jest wcale jego potencjał do obniżania kosztów czy zwiększania efektywności, lecz możliwość cyfryzacji i automatyzacji procesów oraz modeli biznesowych. Coraz częściej słychać opinie, że zmierzamy w kierunku nowej, cyfrowej rewolucji przemysłowej.
Coraz więcej urządzeń i danych, coraz mniej czasu i uwagi
Piotr Pietruszyński
Konferencja „Dynamics dla Biznesu” była dla polskiego oddziału Microsoft okazją do zaprezentowania odpowiedzi na trendy rynkowe oraz oczekiwania biznesu wobec informatycznych systemów zarządzania zasobami.
Biznes cyfrowej ery – Social, Mobile, Analytics, Cloud
Piotr Pietruszyński
Na naszych oczach dochodzi do głębokich przemian prowadzenia biznesu. Głównym ich motorem jest adaptacja nowych technologii przez firmy i ich klientów.
Biznes przedefiniowany przez technologię
Piotr Pietruszyński
Zmiany w sposobie dostarczania rozwiązań teleinformatycznych oraz użytkowania ich – tak przez konsumentów, jak i organizacje – doprowadzą do fundamentalnych zmian w prowadzeniu biznesu. Co to oznacza dla menedżerów i konstruowanych przez nich długofalowych strategii biznesowych?
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »