Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
kompetencje cyfrowe
Temat: kompetencje cyfrowe
W pierwszych 8 regionach wybrano już laptopy dla czwartoklasistów
Kompetencje cyfrowe pomogą odbudować Ukrainę
Patronat Klubu CIO: BAKCYL’2019, seminarium o budowie zaawansowanych kompetencji cyfrowych
Szymon Augustyniak
Już 12 grudnia br. odbędzie się kolejne seminarium prof. Andrzeja Sobczaka: BAKCYL’2019. Andrzej Sobczak, Kierownik Zakładu Zarządzania IT na SGH i pomysłodawca wydarzenia wyjaśnia tytułowy akronim: „Budowa zaawansowanych kompetencji cyfrowych wśród pracowników działów biznesowych – wyzwania i dobre praktyki”. Jednocześnie jest to jak podkreśla pomysłodawca seminarium odniesienie do idei „zarażenia” ideą cyfryzacji grona z departamentów biznesowych średnich i dużych przedsiębiorstw.
Jak budować zaawansowane kompetencje cyfrowe wśród pracowników działów biznesowych
Computerworld
Zgodnie z wynikami badań: 2-5 lat – to obecny „okres przydatności rynkowej” kompetencji pracowników - później, na skutek postępu technologicznego tracą one walor aktualności. Jednocześnie tylko 4% dorosłych Polaków podnosi w sposób systematyczny swoje kompetencje. Z drugiej strony 71% czynności związanych z przetwarzaniem danych w Polsce może zostać zautomatyzowanych. Oznacza to, że powoli zacznie dawać o sobie problem tzw. bezrobocia technologicznego. Konieczne jest więc wypracowanie skutecznych mechanizmów rozwoju pracowników – w szczególności podnoszenia ich kompetencji cyfrowych.
W stronę Digital CSR
Szymon Augustyniak
Z SIMONEM SMITHEM, szefem Nestlé w Polsce i Krajach Bałtyckich, rozmawiamy o tym, dlaczego Inicjatywa Na Rzecz Zatrudniania Ludzi Młodych – Nestlé needs YOUth – ma wymiar strategiczny i w jaki sposób zmienia klasyczny CSR w digital CSR.
Piątkowy Przegląd Prasy
Andrzej Penkalla
LTE wkracza na częstotliwości wykorzystywane przez Wi-Fi… Polskie firmy coraz bardziej zwracają uwagę na cyberbezpieczeństwo… Konsorcjum z Netią i GTS Poland połączy placówki Poczty Polskiej… W ramach restrukturyzacji Cisco wymieniło co trzeciego menedżera… 42 proc. dorosłych Polaków nadal nie radzi sobie z komputerem…
Krakowskie firmy otwierają drzwi
Dorota Bogucka
Siedziby IBM, INTERIA.PL oraz Motorola Solutions Poland w Krakowie będą mogli odwiedzić licealiści i studenci podczas Dni Otwartych zaplanowanych na 29 i 30 maja.
Polacy chcieliby uczestniczyć w programach zwiększających kompetencje cyfrowe
Monika Tomkiewicz
80 proc. Polaków uważa, że konieczne jest wdrożenie programów edukacyjnych zwiększających kompetencje obywateli w zakresie usług cyfrowych w codziennym życiu - wynika z najnowszych badań On Board PR i SW Research. Prawie trzy czwarte badanych jest zdania, że inicjatywa ta powinna wyjść od ministerstw zaangażowanych w procesy cyfryzacji kraju.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »