Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
awarie
Temat: awarie
Te notebooki mogą ulec awarii po odtworzeniu na nich jednej ze znanych piosenek
Czas kosztownych przestojów
Dzięki tej funkcji użytkownicy usługi Instagram dowiedzą się od razu o jej awarii
Janusz Chustecki
Instagram chce zaoszczędzić użytkownikom nerwów i testuje nową funkcję, która będzie automatycznie powiadamiać użytkowników o globalnych awariach, aby wiedzieli, że winą za tego rodzaju kłopoty mogą obarczyć dostawcę usługi, a nie lokalną sieć czy komputer.
Firmy są dalej narażone na krytyczne awarie systemów IT
Janusz Chustecki
Najnowsze badanie przeprowadzone przez firmę Splunk pokazuje skalę awarii infrastruktury IT, z którymi borykają się obecnie firmy. Jak podają autorzy raportu opracowanego przez firmę Splung, w ciągu jednego miesiąca badane przez nich przedsiębiorstw notowały średnio 1200 incydentów związanych z funkcjonowaniem środowiska teleinformatycznego.
Brak planu na wypadek awarii systemu IT kosztuje firmy krocie
Janusz Chustecki
Przedsiębiorstwa, które nie wdrożyły planu zarządzania ciągłością biznesową, tracą w przypadku wystąpienia awarii systemu IT średnio 78 dni roboczych i 590 tysięcy dolarów wynika z raportu opracowanego przez IBM i Ponemon Institute.
Złe zarządzanie IT i awarie kosztują firmy krocie
Janusz Chustecki
Firma analityczna IDC przeprowadziła badania pokazujące, że przeciętny czas przerw spowodowanych awariami sieci, systemów komputerowych oraz aplikacji w przedsiębiorstwach i instytucjach średniej wielkości wynosi 11 godzin rocznie. Koszt przestojów w badanych podmiotach sięga nawet kwoty 10 tys. USD za każdą godzinę.
Przestoje w dostępie do aplikacji kosztują przedsiębiorstwa wiele mln dolarów rocznie
Janusz Chustecki
Nowe badanie firmy Veeam pokazuje, że pomimo licznych incydentów z minionego roku, przedsiębiorstwa nadal nie zwracają wystarczającej uwagi na potrzeby swoich użytkowników. Z piątej edycji dorocznego raportu Veeam - obejmującego firmy działające na całym świecie, zatytuowanego Veeam Availability Report - wynika, że 84 proc. decydentów IT (o dwa procent więcej niż rok wcześniej), przyznaje, że w ich organizacji występuje tzw. „deficyt dostępności”, rozumiany jako różnica między tym, co może zapewnić dział IT a tym, czego domagają się użytkownicy.
Microsoft przeprasza za awarię Outlook.com
Krzysztof Pielesiek
Kilka godzin później, firma przyznaje, że część użytkowników wciąż może mieć problemy z usługą.
Poważna awaria sieci Orange we Francji. Winna baza danych
Piotr Waszczuk, IDG News Service
Trwająca kilkanaście godzin awaria kluczowego elementu infrastruktury operatora pozbawiła dostępu do podstawowych usług telefonii komórkowej wielu spośród 26 mln abonentów Orange we Francji. Z nieustalonych do tej pory przyczyn w kluczowej bazie danych pojawiły się błędne i niespójne wpisy. Operator zapowiada weryfikację procedur i rekompensaty dla klientów.
CyberAgencja UE: zbadać odporność internetu
IDG News Service, Radosław Szpunar
Europejska agencja cyberbezpieczeństwa ENISA obawia się, że brak informacji o wielkości i kształcie infrastruktury internetowej czyni ją podatną na różnego rodzaju ataki i awarie. Również Węgry przewodniczące obecnie Unii Europejskiej zwracają uwagę na konieczność zabezpieczenia Internetu i spojrzenia na niego jak na obszar działań wojennych.
mBank załatał dziury
Wiktor Szpunar
Klienci mBanku mogą już odetchnąć z ulgą. Na stronie pojawiają się właściwe dane przelewów, wróciła historia operacji i pełny dostęp do serwisu transakcyjnego.
Najbardziej zaskakujące przypadki utraty danych w 2009 r.
NetWorld Online JCH
Specjaliści pracujący w firmie Kroll Ontrack opracowali listę 10. interesujących i niekiedy bardzo zaskakujących przypadków utraty danych w 2009 roku, które użytkownicy przechowywali na komputerach i innym sprzęcie elektronicznym. Lista pokazuje w jak zaskakujących okolicznościach, bez względu na rodzaj nośnika, użytkownicy tracą cenne dane.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »