powrót do strony głównej archiwum » Archiwum Computerworld

Zobacz cały rocznik Computerworld: 2014

Wydanie 16/2014, 17 września 2014
16/2014 Computerworld nr 16/2014
Polski rynek usług IT

Usługi zarządzane przecierają polski rynek

Managed Services to jeden z najszybciej rozwijających się segmentów usług IT w krajach zachodnich. Obserwacje rodzimego rynku również wskazują na rosnące zainteresowanie tymi usługami, choć nasi menedżerowie dopiero zaczynają szerzej dostrzegać ich zalety. Czytaj więcej »

Urodzaj chmury

Urodzaj chmury

Badania pokazują, że Polska jest atrakcyjnym rynkiem zbytu usług chmurowych, na którym znajdzie się miejsce zarówno dla dużych, międzynarodowych dostawców, jak i oraz prężnie działających lokalnych przedsiębiorców. Czytaj więcej »

Rynek usług integratorskich

Po kilku latach chudych europejscy integratorzy w 2012 r. wrócili na ścieżkę wzrostów. Prognozy dla tego rynku są również bardzo obiecujące, ale istotnym zagrożeniem mogą okazać się zintegrowane rozwiązania, coraz częściej oferowane przez producentów. Czytaj więcej »

Rozwój rynku usług IT z korzyścią dla dostawców i klientów

Rozwój rynku usług IT z korzyścią dla dostawców i klientów

Wyniki ankiety przeprowadzonej przez redakcję Computerworld dowodzą, że największymi beneficjentami coraz lepszej koniunktury na rynku teleinformatycznym będą usługodawcy IT. Czytaj więcej »

Informacje wrażliwe w chmurze

Informacje wrażliwe w chmurze

Coraz więcej danych wędruje w chmury. Są wśród ich i te, które podlegają szczególnej ochronie prawnej. Nie ma przeciwwskazań do przekazywania ich na zewnątrz, jednak poziom ochrony, jaki trzeba im zapewnić, może być trudny do osiągnięcia. Czytaj więcej »

Service desk sprawnie zarządzany

Service desk sprawnie zarządzany

Organizacja service desku i zarządzania firmowymi zasobami nigdy nie należy do prostych zadań, szczególnie w większej skali. Przedstawiamy typowe problemy i sposoby ich rozwiązania. Czytaj więcej »

Raporty specjalne
  • zobacz raport

    IT w polskich instytucjach publicznych: wydajność i elastyczność czy zapóźnienie technologiczne?

    Uwarunkowania sektora publicznego istotnie różnią się od tych określających ramy działalności prywatnych inicjatyw biznesowych. Podmioty...