powrót do strony głównej archiwum » Archiwum Computerworld

Zobacz cały rocznik Computerworld: 2012

Raport specjalny Przewodnik po rynku szkoleń IT, 28 września 2012
Raport specjalny Przewodnik po rynku szkoleń IT Computerworld nr Raport specjalny Przewodnik po rynku szkoleń IT
Prezentacje firmowe

Przewodnik po rynku szkoleń IT

ComputerworldSzkolenie szkoleniu nierówne, a wybór najlepszego kursu czy programu certyfikacyjnego jest niełatwy. W raporcie Polski Rynek Szkoleń IT skupiliśmy się na przedstawieniu najlepszych praktyk związanych z kształtowaniem polityki szkoleniowej, wyborem najbardziej perspektywicznych kierunków...

Rynek szkoleń IT

Wiedza tylko dla wybranych

Polskie firmy niewielką wagę przywiązują do planowania rozwoju kompetencji w zakresie IT, a na samych szkoleniach raczej oszczędzają. W efekcie - podcinają gałąź, na której siedzą i tracą dodatkowe źródło przewagi konkurencyjnej. Czytaj więcej »

Szkolić, czy zatrudniać?

Decyzje dotyczące szkoleń, zwłaszcza szkoleń związanych z nowoczesnymi technologiami, nie mogą być podejmowane w oderwaniu od sytuacji panującej na rynku pracy. Odpowiednio wartościować kompetencje pozwala m.in. analiza ofert pracy. O jakie kompetencje IT będzie w kolejnych latach najtrudniej? Czytaj więcej »

Jak to robią najlepsi, czyli proste kroki do rozwoju pracowników

Czy rozwój kompetencji pracowników musi być wielką inwestycją? Co takiego robią firmy przyciągające najlepsze talenty? Jak rozwijać w pracownikach kreatywność do tworzenia innowacyjnych produktów? Podsuwamy kilka pomysłów, które można wdrożyć w każdej firmie, bez względu na jej wielkość i szkoleniowy budżet. Czytaj więcej »

Jak skutecznie nauczyć biznes korzystania z technologii IT?

Efekty szkoleń dla użytkowników biznesowych zależą od formy, zakresu i dostawcy w zdecydowanie większym stopniu niż w przypadku szkoleń stricte technicznych. Czytaj więcej »

Niekończąca się opowieść, czyli szkolenia dla działów Help desk

Zadania działów Help desk są obecnie nieco inne niż kilka lat temu. Inne są też ich potrzeby szkoleniowe, zwłaszcza w kontekście umiejętności miękkich. Czytaj więcej »

Dobry plan kluczem do sukcesu kadr

Odpowiednio zaplanowana polityka szkoleniowa pozwala na świadome i celowe wpływanie na umiejętności, zachowania i postawy pracowników lub użytkowników rozwiązań informatycznych. Pozwala również zwiększyć atrakcyjność firmy jako pracodawcy. Czytaj więcej »

Szkolenie jako sposób podnoszenia wartości firmy

Inwestycje w szkolenia pracowników IT są standardem w organizacjach, które są świadome roli wiedzy, tempa jej przyrostu i... nie lekceważą konkurencji. Czytaj więcej »

Czego brakuje informatykom?

Szkolenia dla zespołu IT to nie tylko kursy techniczne. Ogromnie niedoceniane pozostają umiejętności ułatwiające budowanie efektywnej współpracy na linii IT - biznes. Czytaj więcej »

W dowód kompetencji

Certyfikaty IT ułatwiają jednoznaczną ocenę kompetencji pracowników. Często stają się też stymulatorem dalszego rozwoju kompetencji i źródłem dodatkowych korzyści dla pracodawców. Czytaj więcej »

Raporty specjalne
  • zobacz raport

    IT w polskich instytucjach publicznych: wydajność i elastyczność czy zapóźnienie technologiczne?

    Uwarunkowania sektora publicznego istotnie różnią się od tych określających ramy działalności prywatnych inicjatyw biznesowych. Podmioty...