powrót do strony głównej archiwum » Archiwum Networld

Zobacz cały rocznik Networld: 2012

NetWorld Guide 09/2012, 17 września 2012
NetWorld Guide 09/2012
White Papers
Komunikacja IP
Ewolucja komunikacji w firmie

Ewolucja komunikacji w firmie

Wraz z początkiem XXI wieku nastąpił dynamiczny rozwój technologii komunikacyjnych używanych w biznesie. Tradycyjne systemy TDM zaczęły być wypierane przez centrale IP PBX. Nową sytuację dostrzegli usługodawcy, którzy rozpowszechnili model usług hostowanych, oraz tych realizowanych w "chmurze". Obecnie firmy z każdego sektora gospodarki mogą dostosować optymalne dla siebie... Czytaj więcej »

Unified Communications - komunikacja coraz atrakcyjniejsza

Unified Communications - komunikacja coraz atrakcyjniejsza

Głównymi czynnikami prowadzącymi do wzrostu popytu na systemy UC są kwestie finansowe (perspektywa znacznych oszczędności po przejściu na IP) oraz rozwój usług abonamentowych typu CaaS (Communications-as-a-Service). Czytaj więcej »

Komunikacja IP w mobilnej firmie

Komunikacja IP w mobilnej firmie

Biznes szybko zaadaptował nowoczesne rozwiązania mobilne do realizacji własnych potrzeb. Stała łączność z internetem i łatwy dostęp do wewnętrznych zasobów firmy to jedne z głównych wymogów stawianych współczesnym smartfonom, tabletom i laptopom. Popularność zdobywają aplikacje MDM, pozwalające zarządzać flotą urządzeń przenośnych. Przełomem może okazać się... Czytaj więcej »

Komunikacja jako usługa - połączmy się w chmurze

Komunikacja jako usługa - połączmy się w chmurze

Dostępnymi w chmurze usługami komunikacyjnymi zaczynają się interesować firmy małe i duże, z różnych branż. Usługi Communications as a Service (CaaS), znane także pod nazwą Hosted Communications, pozwalają na uruchomienie VoIP (Voice Over IP) lub Unified Communications (UC) bez konieczności zakupu i zarządzania dedykowanym sprzętem i oprogramowaniem. Czytaj więcej »

Systemy wideokonferencyjne a rozwój biznesu

Systemy wideokonferencyjne a rozwój biznesu

Systemy wideokonferencyjne wciąż nie są sprzedawane jako produkt masowy, ale wzrost ruchu wideo w globalnej sieci świadczy, że ich popularyzacja jest tylko kwestią czasu. Zarówno UC, jak i usługi cloud computing sprzyjają popularyzacji wideokonferencji. Pojawia się pytanie, czy lub w jaki sposób można je wykorzystać do zwiększenia korzyści biznesowych? Czytaj więcej »

Raporty specjalne
  • zobacz raport

    IT w polskich instytucjach publicznych: wydajność i elastyczność czy zapóźnienie technologiczne?

    Uwarunkowania sektora publicznego istotnie różnią się od tych określających ramy działalności prywatnych inicjatyw biznesowych. Podmioty...