powrót do strony głównej archiwum » Archiwum Computerworld

Zobacz cały rocznik Computerworld: 2010

Raport Aplikacje Biznesowe, 21 września 2010
Raport Aplikacje Biznesowe Computerworld nr Raport Aplikacje Biznesowe
Prezentacje firmowe

Aplikacje Biznesowe ERP/CRM/BI: raport specjalny Computerworld

ComputerworldPrezetujemy funkcjonalność ponad 100 systemów wspomagających zarządzanie dostępnych na polskim rynku. Doradzamy także jak wybrać najbardziej odpowiedni do naszych potrzeb system CRM, jak szukać zwrotu z inwestycji w system ERP, a także jak najskuteczniej wdrożyć i w pełni wykorzystać system Business Intelligence. Na łamach tego raportu pokazujemy sukcesem zakończone projekty...

BI

Analityka wkracza w kolejne obszary biznesowe

Analizom poddawane są coraz bardziej wyszukane dane pochodzące z najróżniejszych źródeł. Czytaj więcej »

Jak zniwelować efekty wydarzeń losowych dzięki systemom BI

Rozrastające się biuro podróży zdecydowało się na wdrożenie profesjonalnego narzędzia BI. Okazało się, że pomaga ono nie tylko w efektywniejszej pracy codziennej, ale również w czasie losowych wydarzeń, takich jak wybuch wulkanu. Czytaj więcej »

Oferta coraz bardziej wyrównana

Oferta coraz bardziej wyrównana

Przyglądając się przedstawionemu zestawieniu dostępnych na polskim rynku narzędzi Business Intelligence widzimy jak duża konkurencja panuje w tej klasie rozwiązań oraz jak szeroki zakres opcji dostępny jest dla potencjalnych użytkowników. Czytaj więcej »

Jakie dane, takie decyzje czyli BI w praktyce

Systemy Business Intelligence w ostatnich latach plasują się w czołówce priorytetów większości menedżerów. Im bardziej złożony model działalności i trudne otoczenie biznesowe, tym bardziej wysublimowane oczekiwania względem rozwiązań analitycznych. Czytaj więcej »

CRM

Klient nasz pan

Systemy klasy CRM zmieniają się nie tyle pod kątem wspierania relacji z klientami, ile kontroli i optymalizacji kolejnych form kontaktu z konsumentami oraz gromadzenia i przetwarzania jak największej ilości informacji o nich. Informacji, które stają się źródłem kolejnych szans sprzedażowych. Czytaj więcej »

4 cechy ważniejsze od funkcjonalności

4 cechy ważniejsze od funkcjonalności

Funkcje systemu wspierającego zarządzanie relacjami z klientami są ważne, ale nie najważniejsze. Poznaj cztery cechy, które w większym stopniu warunkują osiągnięcie oczekiwanych korzyści z zakupu systemu CRM. Czytaj więcej »

Kiedy klient doceni CRM

Kiedy klient doceni CRM

Im większym spektrum informacji dotyczących preferencji poszczególnych odbiorców dysponuje firma, tym większa szansa na skierowanie do nich odpowiedniego produktu. To oznacza oszczędność czasu zarówno dla klienta, jak i dla sprzedawcy. Czytaj więcej »

CRM niejedno ma imię

Wybór odpowiedniego rozwiązania wspierającego zarządzanie relacjami z klientami wymaga szczerej oceny potrzeb organizacji i wypracowania indywidualnego modelu biznesowego obszarów wsparcia CRM. Czytaj więcej »

ERP

ERP to żaden luksus

Na polskim rynku ERP walka toczy się głównie o średnich klientów, chociaż nie brakuje wdrożeń w większych przedsiębiorstwach. Często są to jednak rozległe aktualizacje posiadanych wcześniej systemów tego samego producenta. Czytaj więcej »

ERP w sieci handlowej

Sieci dyskontowej Pepco Poland udało się przeprowadzić wdrożenie systemu ERP MS Dynamics AX w okresie, w którym liczba jej sklepów dynamicznie rosła. Czytaj więcej »

Od bazy do bazy

Od motoru bazodanowego zależy wydajność oprogramowania zarządzania przedsiębiorstwem. Obecnie migracja do bazy innego producenta nie jest obarczona takim ryzykiem biznesowym jak jeszcze kilka lat temu i może przynosić znaczne korzyści. Czytaj więcej »

Finanse i księgowość z ERP w tle

Ewolucja funkcji księgowych obrazuje sposób, w jaki zmieniała się rola systemów ERP w przedsiębiorstwach. Z narzędzi wspierających planowanie na poziomie operacyjnym stały się one rozwiązaniami dostarczającymi informacji o wielu aspektach efektywności firmy. Czytaj więcej »

Jak szukać zwrotu z inwestycji w ERP

Statystycznie 9 na 10 projektów wdrożenia systemu klasy ERP nie przynosi oczekiwanych korzyści. Gdzie tkwi problem? Przede wszystkim w nieodpowiednim przygotowaniu organizacji na zmiany, błędnym planowaniu i nierealnych oczekiwaniach. Czytaj więcej »

Elastyczność na poziomie licencji

Od systemów klasy ERP oczekuje się dzisiaj m.in. elastyczności. Nie chodzi jednak wyłącznie o możliwość łatwego dopasowania funkcji systemu do potrzeb firmy. Elastyczność jest rozumiana także w wymiarze licencji. Czytaj więcej »

Czego ode mnie chcesz, systemie ERP?

Czyli trochę o specyfice systemów ERP w firmach sektora użyteczności publicznej. Czytaj więcej »

W pełni wykorzystać potencjał SAP

Doświadczenia firmy Elektromontaż Poznań SA pokazują, że możliwości wykorzystania systemu klasy ERP są znacznie szersze niż wynikałoby to z pierwotnych założeń projektu wdrożeniowego. Wiele zależy jednak od pomysłowości. Czytaj więcej »

Raporty specjalne
  • zobacz raport

    IT w polskich instytucjach publicznych: wydajność i elastyczność czy zapóźnienie technologiczne?

    Uwarunkowania sektora publicznego istotnie różnią się od tych określających ramy działalności prywatnych inicjatyw biznesowych. Podmioty...