powrót do strony głównej archiwum » Archiwum Computerworld

Zobacz cały rocznik Computerworld: 2009

Raport specjalny Polski rynek usług IT, 30 września 2009
Raport specjalny Polski rynek usług IT Computerworld nr Raport specjalny Polski rynek usług IT
Bezpieczeństwo firmy
Bezpieczeństwo jako usługa

Bezpieczeństwo jako usługa

O ile audyty są znane od dawna, wynajem urządzeń też nie jest niczym nowym, warto przyjrzeć się usługom ochrony danych, dostępnym w modelu cloud. Czytaj więcej »

Dane w systemach IT
Dane osobowe a nowe technologie

Dane osobowe a nowe technologie

Wyjaśniamy, które rodzaje informacji - występujące w kontekście nowych technologii - mogą stanowić dane osobowe w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych. Czytaj więcej »

Fundusze Unijne
Jak wnioskować, aby dostać

Jak wnioskować, aby dostać

Pula funduszy unijnych przeznaczonych na inwestycje rozwojowe i innowacyjne dla przedsiębiorstw jest w tym roku znacznie wyższa. Dzięki dobrze przygotowanemu projektowi i wnioskom można nawet uzyskać fundusze na wdrożenie systemów informatycznych ERP lub CRM. Czytaj więcej »

Kontrakty usługowe
Kontrakty na trudne czasy

Kontrakty na trudne czasy

W okresie gorszej koniunktury gospodarczej firmy szukają oszczędności również w usługach IT, dążąc do ograniczenia zakresu usług, a w konsekwencji - obniżenia wynagrodzenia należnego firmom IT. Często okazuje się bowiem, że to, co było akceptowalne w dobrych czasach nie ma racji bytu w czasie kryzysu. Czytaj więcej »

Systemy druku
Od transakcji do promocji

Od transakcji do promocji

Ludzie nie czytają ulotek, ale faktury już tak. Opracowanie sposobu przekazania spersonalizowanych treści umożliwi dotarcie z dopasowaną ofertą do wybranego klienta. Czytaj więcej »

Tworzenie oprogramowania
Kilogram oprogramowania proszę

Kilogram oprogramowania proszę

Podczas tworzenia aplikacji na zamówienie ścierają się potrzeby biznesu oraz koszty i czas. Pogodzenie tych skrajnych biegunów wymaga trzeźwego kompromisu pomiędzy własnymi oczekiwaniami a możliwościami dostawcy. Wymaga to też bardzo bliskiej współpracy. Czytaj więcej »

Usługi doradcze
Zachowawczy rynek

Zachowawczy rynek

Można odnieść wrażenie, że wiele firm rzeczywiście wykorzystuje czas dekoniunktury na uporządkowanie biznesu. Tymczasem działania te są podejmowane dosyć rzadko. Czytaj więcej »

Usługi outsourcingowe
Globalny dostawca

Globalny dostawca

Polskie firmy mogą sięgać po usługi świadczone przez międzynarodowych dostawców w tzw. modelu Global Delivery lub managed services. Czytaj więcej »

Wsparcie techniczne
Zarządzanie pulpitem

Zarządzanie pulpitem

W dziedzinie rozwoju komputerów wyliczyć można wiele kamieni milowych. Jedną z ostatnich jest technologia zdalnego dostępu do pulpitu. Czytaj więcej »

Rynek usług

Instalacja sprzętu i usługi wsparcia technicznego

Instalacja sprzętu i usługi wsparcia technicznego Czytaj więcej »

Instalacja gotowych pakietów oprogramowania i usługi wsparcia technicznego

Instalacja gotowych pakietów oprogramowania i usługi wsparcia technicznego Czytaj więcej »

Tworzenie aplikacji na zamówienie

Tworzenie aplikacji na zamówienie Czytaj więcej »

Konsulting IT

Konsulting IT Czytaj więcej »

Usługi integracyjne

Usługi integracyjne Czytaj więcej »

Outsourcing

Outsourcing Czytaj więcej »

Hosting

Hosting Czytaj więcej »

Zarządzanie aplikacjami

Zarządzanie aplikacjami Czytaj więcej »

Bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo Czytaj więcej »

Projektowanie i budowa sieci

Projektowanie i budowa sieci Czytaj więcej »

Usługi telekomunikacyjne

Usługi telekomunikacyjne Czytaj więcej »

Usługi inne

Usługi inne Czytaj więcej »

Raporty specjalne
  • zobacz raport

    IT w polskich instytucjach publicznych: wydajność i elastyczność czy zapóźnienie technologiczne?

    Uwarunkowania sektora publicznego istotnie różnią się od tych określających ramy działalności prywatnych inicjatyw biznesowych. Podmioty...