powrót do strony głównej archiwum » Archiwum Computerworld

Zobacz cały rocznik Computerworld: 2009

Raport Specjalny Finanse i Bankowość, 2 czerwca 2009
Raport Specjalny Finanse i Bankowość Computerworld nr Raport Specjalny Finanse i Bankowość
Call Center

Efektywność przez telefon

Zbudowane od nowa call center grupy Allianz odciążyło pracę likwidatorów szkód komunikacyjnych i majątkowych. Obsługuje też klientów Allianz Banku. Czytaj więcej »

innowacyjne projekty

Samoobsługowe ubezpieczenia

Od nowego roku klienci Ergo Hestia mogą korzystać z internetowego systemu obsługi polis. Rozwiązanie łączy w sobie funkcje realizowane przy pomocy różnych systemów IT. Czytaj więcej »

Normy bezpieczeństwa
Na straży informacji

Na straży informacji

W Fortis Bank Polska wdrożenie normy ISO 27001 zmieniło sposób patrzenia na bezpieczeństwo. Czytaj więcej »

Regulacje prawne

Dyrektywa w obronie klientów

Obowiązek rzetelnego informowania klientów o ryzyku, które niesie inwestycja w instrumenty finansowe wprowadza europejska dyrektywa MiFID. Czytaj więcej »

Rynek w kryzysie

Zmiana priorytetów

Kryzys, który przetacza się przez światowe finanse, zmienił także reguły gry na polskim rynku bankowo-finansowym. Czytaj więcej »

Studium przypadku

Doradca wsparty systemem

Rynek doradztwa finansowego w Polsce jest niewielki. Dlatego działające tu firmy - Expander, Open Finance czy Xelion - sięgają po rozwiązania IT szyte na miarę. Czytaj więcej »

Raporty specjalne
  • zobacz raport

    IT w polskich instytucjach publicznych: wydajność i elastyczność czy zapóźnienie technologiczne?

    Uwarunkowania sektora publicznego istotnie różnią się od tych określających ramy działalności prywatnych inicjatyw biznesowych. Podmioty...