powrót do strony głównej archiwum » Archiwum Computerworld

Zobacz cały rocznik Computerworld: 2009

Raport specjalny IT w średniej firmie, 14 kwietnia 2009
Raport specjalny IT w średniej firmie Computerworld nr Raport specjalny IT w średniej firmie
Aplikacje w firmie
Nie tylko kadry i płace

Nie tylko kadry i płace

Zintegrowane z systemami księgowymi funkcjonalności kadrowo-płacowe są tylko dodatkiem do całego wachlarza funkcji ukierunkowanych na podnoszenie wartości pracownika i jego przydatności dla organizacji. Czytaj więcej »

Bariery w biznesie

Jedno okienko do biznesu

Firmę można już założyć podczas jednej wizyty w urzędzie. Z końcem marca br. weszła w życie nowelizacja Ustawy o swobodzie działalności gospodarczej. Czytaj więcej »

Bezpieczeństwo informacji

Zatamować wyciek danych

Informacja może wyciekać z firmy różnymi drogami. Przedstawiamy typowe zagrożenia i sposoby ich ochrony w przedsiębiorstwie. Czytaj więcej »

Okiem prawnika
Jak wycofać się z umowy...

Jak wycofać się z umowy...

... zarówno tej wykonywanej nienależycie, jak i tej realizowanej prawidłowo, ale długotrwałej i kosztownej dla przedsiębiorstwa. Czytaj więcej »

Poszukiwanie kapitału

Finansowanie w niepewnych czasach

Spowolnienie gospodarcze spowodowało utrudniony dostęp do kredytów bankowych, szczególnie dla firm z sektora MSP. Alternatywą może być faktoring. Czytaj więcej »

Systemy druku
Jak drukować oszczędniej

Jak drukować oszczędniej

Tylko 20% menedżerów w firmach MSP wie, jakie są koszty związane z drukowaniem i kopiowaniem dokumentów w ich firmach. Czytaj więcej »

Tania informatyka

Outsourcing sposobem na kryzys

W momencie spowolnienia gospodarczego oddanie opieki nad działem IT zewnętrznej firmie może pomóc w skoncentrowaniu się na podstawowej działalności. Czytaj więcej »

Unijne dofinansowanie
Szkolenia finansowane z UE

Szkolenia finansowane z UE

Dotacje Unii Europejskiej mogą nawet w całości pokryć koszty szkoleń IT w przedsiębiorstwie. Czytaj więcej »

Wykorzystanie informatyki

Kręte ścieżki upowszechnia IT

Małe i średnie firmy Polsce już nauczyły się powszechnie korzystać z komputerów i Internetu w codziennej pracy. Czytaj więcej »

Zarządzanie informacją

ISO 20000 nie tylko dla dużych

Norma ISO 20000 standaryzująca zarządzanie usługami ukazała się w 2005 roku (wersja międzynarodowa), a w 2007 została przetłumaczona na język polski. Czytaj więcej »

Raporty specjalne
  • zobacz raport

    IT w polskich instytucjach publicznych: wydajność i elastyczność czy zapóźnienie technologiczne?

    Uwarunkowania sektora publicznego istotnie różnią się od tych określających ramy działalności prywatnych inicjatyw biznesowych. Podmioty...