powrót do strony głównej archiwum » Archiwum Computerworld

Zobacz cały rocznik Computerworld: 2008

Raport specjalny Zarządzanie procesami, 21 października 2008
Raport specjalny Zarządzanie procesami Computerworld nr Raport specjalny Zarządzanie procesami
Organizacja procesowa

W poprzek technologii

Naturalnym podejściem, które zapewni realizację całościowych celów, a nie oderwanych od siebie, technologicznych zadań, jest procesowe zorganizowanie działu informatyki. Jakich korzyści można z tego tytułu oczekiwać? Czytaj więcej »

Strategia procesowa
Czynniki sukcesu

Czynniki sukcesu

Nowy paradygmat zarządzania procesami w przedsiębiorstwie odchodzi od klasycznego podejścia diagnostycznego na rzecz prognostycznego. W tym nurcie mieści się model BPM, którego efektywne stosowanie wymaga nie tylko określonych technologii, ale także uwzględnienia szeregu pozatechnicznych czynników organizacyjnych. Czytaj więcej »

Modelowanie procesów
Strategiczny wymiar

Strategiczny wymiar

Bezpośrednie powiązanie strategii firmy z procesami biznesowymi jest naturalnym i jedynym sposobem jej skutecznej realizacji. Czytaj więcej »

Transformacja przedsiębiorstwa

Utopia z pudełka

Chcąc wskazać osobę, która będzie zainteresowana sprawną realizacją procesu jako całością, możemy często dotrzeć aż do gabinetu prezesa. Czytaj więcej »

Raporty specjalne
  • zobacz raport

    IT w polskich instytucjach publicznych: wydajność i elastyczność czy zapóźnienie technologiczne?

    Uwarunkowania sektora publicznego istotnie różnią się od tych określających ramy działalności prywatnych inicjatyw biznesowych. Podmioty...