powrót do strony głównej archiwum » Archiwum Computerworld

Zobacz cały rocznik Computerworld: 2002

Plany awaryjne dla systemów IT, 29 kwietnia 2002
Plany awaryjne dla systemów IT Computerworld nr Plany awaryjne dla systemów IT
Raport Computerworld

Solidna deska ostatniego ratunku

Przerzucenie na działy IT obowiązku opracowania i wdrożenia planów postępowania w sytuacjach kryzysowych (BCP oraz DR) jest błędem. Warunkiem stworzenia dobrego planu awaryjnego jest uzyskanie poparcia kadry kierowniczej i zaangażowanie do projektu przedstawicieli wszystkich działów przedsiębiorstwa. Czytaj więcej »

Egzamin z wyobraźni

Czy wymiana starych okien może sparaliżować firmę i jej system informatyczny? Okazuje się, że tak! Brak przygotowania na nadejście sytuacji kryzysowej może zostać obnażony nawet w najbardziej nieprawdopodobny sposób. Czytaj więcej »

Realne ryzyko utraty kontroli

Atak na WTC brutalnie obnażył niedoskonałość planów awaryjnych firm doświadczonych tragedią. Czytaj więcej »

Błąd na błędzie błędem pogania

Nawet firmy mające plany awaryjne są narażone na to, że nie uda im się sprawnie przywrócić działalności po wystąpieniu awarii. Trudno bowiem przewidzieć wszystkie rodzaje sytuacji przypadkowych i celowych działań sabotażystów i właściwie się do nich przygotować. Plany awaryjne też mogą być pełne luk... Czytaj więcej »

Raporty specjalne
  • zobacz raport

    IT w polskich instytucjach publicznych: wydajność i elastyczność czy zapóźnienie technologiczne?

    Uwarunkowania sektora publicznego istotnie różnią się od tych określających ramy działalności prywatnych inicjatyw biznesowych. Podmioty...