powrót do strony głównej archiwum » Archiwum Computerworld

Zobacz cały rocznik Computerworld: 2001

Wiedza o kliencie, 8 października 2001
Wiedza o kliencie Computerworld nr Wiedza o kliencie
Raport Computerworld

Oswajanie przewrotnego CRM-u

Systemy CRM są dzisiaj bodaj jedynymi, którym nie grozi redukcja budżetów. Wykorzystanie wiedzy o kliencie - w myśleniu menedżerów - jest warunkiem koniecznym do przetrwania okresu nie najlepszej koniunktury gospodarczej. Czytaj więcej »

Klient poznany, klient zdobyty

Wykorzystanie narzędzi pozwalających na analizowanie danych o klientach jest w wielu firmach naturalną drogą dojścia do systemów CRM analitycznego. Czytaj więcej »

Moda na CRM

Brak spójnej strategii rynkowej przedsiębiorstwa sprawi, że wdrożenie nawet najlepszego systemu CRM nie przyniesie większych korzyści. Czytaj więcej »

Dla każdego co innego

Systemy CRM od dłuższego czasu znajdują się w polu zainteresowania specjalistów IT i handlowców rozpowszechniających oprogramowanie. Owo oprogramowanie stanowi tylko niewielką część oprzyrządowania wspierającego obsługę klientów. Czytaj więcej »

Nie zrazić handlowca

Toruński Metron zakończył pilotażowe wdrożenie systemu Siebel MidMarket Edition. Wyjątkowość projektu polega na tym, że etap uczenia się własnych potrzeb i krystalizacji wymagań trwał aż półtora roku, zaś wdrożenie tylko dwa tygodnie. Czytaj więcej »

Miejsce dla CRM

Firma telekomunikacyjna jest dobrym przykładem - bo organizmem wystarczająco skomplikowanym - zobrazowania problemu wdrożenia systemu CRM i jego integracji z istniejącym środowiskiem informatycznym. Czytaj więcej »

Wspólna baza

System CRM porządkuje kontakty nie tylko z klientami, ale także z partnerami. Z takiego założenia wyszedł Elektrim-Megadex. Czytaj więcej »

Wiedza reglamentowana

Praktycznie jedynymi dostępnymi w Polsce źródłami wiedzy na temat technik analitycznych są szkolenia organizowane przez dostawców rozwiązań informatycznych oraz rozliczne seminaria i konferencje. Tematyką tą zaczynają się także interesować wyższe uczelnie. Czytaj więcej »

Relacja z odwiedzającym

Serwis internetowy jest miejscem zastosowania specjalizowanych systemów CRM, które pozwalają zmienić internautę nawigującego po stronach w stałego klienta lub użytkownika. Czytaj więcej »

Informatyk nie powinien

Systemy CRM nie podlegają tym samym kryteriom wyboru co inne rozwiązania informatyczne. Czytaj więcej »

Raporty specjalne
  • zobacz raport

    IT w polskich instytucjach publicznych: wydajność i elastyczność czy zapóźnienie technologiczne?

    Uwarunkowania sektora publicznego istotnie różnią się od tych określających ramy działalności prywatnych inicjatyw biznesowych. Podmioty...