powrót do strony głównej archiwum » Archiwum Computerworld

Zobacz cały rocznik Computerworld: 2001

CRM, 17 kwietnia 2001
CRM Computerworld nr CRM
Raport Computerworld

Ból głowy prezesów

Już chyba nie ma szefów firm, którzy lekceważyliby klientów, mając pewność, że i tak kupią ich produkty, ale też jeszcze nie ma takich prezesów, którzy za najważniejszą sprawę uważaliby bezpośrednią komunikację z klientami. Czytaj więcej »

Inteligentny pas transmisyjny

Wdrożenie systemu CRM ma największy sens wtedy, gdy firma jest na tyle dobrze zinformatyzowana, że wykorzysta gromadzony w nim potencjał wiedzy. Czytaj więcej »

Internetowe udawanie

Na półkach księgarskich pojawiła się książka, która opisuje, w jaki sposób firmy powinny oddawać władzę nad sobą swoim klientom. Czytaj więcej »

Klient firm mniejszych

Great Plains Software oferuje system klasy CRM dla małych i średnich przedsiębiorstw. Powstał on przy współpracy z firmą Siebel Systems. Czytaj więcej »

Klientokracja?

W kulturze rację mają ludzie wybitni, a zatem nieliczni, w gospodarce - klienci, czyli szara masa przeciętnych zjadaczy chleba. Czytaj więcej »

Lojalność wzajemna

Czy znacie tę niepowtarzalną atmosferę, gdy wchodzi się do znanego antykwariatu? Znany dzwonek u drzwi, zapach kurzu i starego papieru. Zapowiedź bardzo osobistego spotkania i rozmowy zawarta w powitaniu, jak odwieczny rytuał: ''Dawno Pan do nas nie zaglądał, ale mam tu coś, co może Pana zainteresować''. Czytaj więcej »

Model jeszcze niekompletny

W obecnej praktyce firm, CRM jeszcze nie zmienia ich modelu biznesu, lecz jest szlachetnym uzupełnieniem modelu starzejącego się powoli, acz nieuchronnie. Czytaj więcej »

Podpora handlowca

Stworzony przez Logotec Engineering system CRM9000 powinny docenić średnie i duże przedsiębiorstwa handlowe i usługowe - zwłaszcza te, które szeroko korzystają z technologii Microsoftu. Czytaj więcej »

Szczegółowa analiza zachowań klientów

NCR wprowadził na polski rynek nową wersję pakietu wspomagającego zarządzanie relacjami z klientem - Teradata CRM 4.0. Rozwiązanie to zostało przejęte wraz z firmą CRS. Czytaj więcej »

Sztuka prowadzenia wojen... nie tylko z klientem

Choć projekt informatyczny to nie wojna, to jego przebieg można porównać albo z partyzantką, albo z działaniami regularnych wojsk. Czytaj więcej »

Ukłon czy strategia biznesowa?

Czytaj więcej »

W pakiecie i osobno

Oracle CRM wspiera sprzedaż w branży handlowej i usługowej. Umożliwia przy tym pełną integrację wszystkich kanałów kontaktów z klientami. Czytaj więcej »

Raporty specjalne
  • zobacz raport

    IT w polskich instytucjach publicznych: wydajność i elastyczność czy zapóźnienie technologiczne?

    Uwarunkowania sektora publicznego istotnie różnią się od tych określających ramy działalności prywatnych inicjatyw biznesowych. Podmioty...