powrót do strony głównej archiwum » Archiwum Computerworld

Zobacz cały rocznik Computerworld: 1999

Call center, 21 czerwca 1999
Call center Computerworld nr Call center
Raport Computerworld

Centrum nasze widzę ogromne

Dobrze zinformatyzowane call center służy nie tylko poprawie obsługi klienta. Może być doskonałym narzędziem wspomagającym pracę wszystkich działów firmy. Czytaj więcej »

Obsługa klienta w sieci

Trudno przecenić wpływ, jaki na telemarketing wywiera Internet. Szczególnie interesujące efekty przynosi integracja sieci WWW z rozwiązaniami do telefonicznej obsługi klienta. Czytaj więcej »

Strach przed obcymi

Wiele polskich firm wciąż jeszcze odczuwa lęk przed outsourcingiem centrów telefonicznej obsługi klienta. Główną przyczyną jest przeświadczenie, że nie ma w Polsce firmy usługowej, która mogłaby przejąć całkowicie telefoniczną obsługę klientów dużego przedsiębiorstwa. Czytaj więcej »

W małym, sennym miasteczku

Przykład TeleCenter dowodzi, jak duże znaczenie przy budowie telefonicznego centrum obsługi klienta ma jego lokalizacja. Czytaj więcej »

Raporty specjalne
  • zobacz raport

    IT w polskich instytucjach publicznych: wydajność i elastyczność czy zapóźnienie technologiczne?

    Uwarunkowania sektora publicznego istotnie różnią się od tych określających ramy działalności prywatnych inicjatyw biznesowych. Podmioty...