mySAP CRM wykorzystuje pocztę

SAP zaprezentował nowe rozwiązanie ERMS (E-Mail Response Management System), które zwiększa efektywność centrum obsługi klientów wykorzystujące oprogramowanie systemu mySAP CRM.

SAP zaprezentował nowe rozwiązanie ERMS (E-Mail Response Management System), które zwiększa efektywność centrum obsługi klientów wykorzystujące oprogramowanie systemu mySAP CRM.

ERMS pozwala porządkować, potwierdzać i monitorować masową wysyłkę korespondencji elektronicznej, a także gromadzić nadsyłane informacje w celu ich dalszego wykorzystania. Program proponuje operatorom odpowiedzi wykorzystujące informacje otrzymane od klienta i pozwala przygotować oferty sprzedaży. System integruje się z pozostałym pakietami mySAP.com i jest w stanie automatycznie pobierać z nich informacje, np. stan zapasów, salda rozliczeń itp. SAP zapowiada wprowadzenie tej funkcjonalności również do aplikacji branżowych.

SAP Polska

tel. (+22) 541 66 06, http://www.sap.pl

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200