Zabezpieczyć dostęp

Zorganizowane przez Matrix.pl seminarium Identity & Access Management Roadshow - którego patronem był Computerworld - zgromadziło 40 przedstawicieli banków, przemysłu energetycznego i paliwowego, firm handlowych i innych potencjalnych odbiorców systemów kontroli tożsamości i zabezpieczenia dostępu. Podczas seminarium zaprezentowano m.in. funkcjonalność rozwiązań ActiveCard i IBM WebSphere oraz przykład wdrożenia tego ostatniego systemu w firmie Polkomtel.

Zorganizowane przez Matrix.pl seminarium Identity & Access Management Roadshow - którego patronem był Computerworld - zgromadziło 40 przedstawicieli banków, przemysłu energetycznego i paliwowego, firm handlowych i innych potencjalnych odbiorców systemów kontroli tożsamości i zabezpieczenia dostępu. Podczas seminarium zaprezentowano m.in. funkcjonalność rozwiązań ActiveCard i IBM WebSphere oraz przykład wdrożenia tego ostatniego systemu w firmie Polkomtel.

Matrix.pl nawiązał niedawno współpracę z ActiveCard, wprowadzając do oferty rozwiązania do identyfikacji użytkowników i zarządzania dostępem wykorzystujące technologię podpisu elektronicznego i mechanizmy jednokrotnego logowania. ActiveCard jest już obecny w Polsce. Dystrybutorem tej firmy jest Clico. Matrix.pl chce jednak - w oparciu o rozwiązania tego producenta - oferować kompleksowe rozwiązania i wdrożenia systemów w dużych przedsiębiorstwach z sektorów bankowo-finansowego i telekomunikacyjnego.

Jeszcze w tym roku Matrix.pl zamierza uruchomić tzw. Centrum Demonstracyjne, w którym zgromadzone zostaną urządzenia i systemy ActiveCard prezentujące metody bezpiecznej identyfikacji i ochrony dostępu do zasobów, wykorzystujące m.in. karty mikroprocesorowe, czy identyfikatory biometryczne. "Wprowadzenie do oferty zaawansowanych systemów identyfikacji i kontroli tożsamości ActiveCard to strategiczny kierunek rozwoju naszej firmy" - mówi Aleksiej Krokos, wicedyrektor Matrix.pl odpowiedzialny za rozwój biznesu. "Od usług elektronicznych nie ma odwrotu. Najważniejszym warunkiem ich efektywnego wdrożenia jest zaufanie między usługodawcą a odbiorcą, którego podstawą są systemy zabezpieczania i kontroli dostępu" - dodaje Paweł Szczerba z Matrix.pl.

Warszawska firma chce sprzedawać rozwiązania ActiveCard m.in. na Ukrainie, w Rosji i krajach Bliskiego Wschodu.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200