Za kilowaty przez Internet

Comp Rzeszów zakończył wdrażanie elektronicznego biura obsługi klienta w Rzeszowskim Zakładzie Energetycznym (RZE).

Realizacja projektu trwała ok. 12 miesięcy. Testy wdrożonego rozwiązania rozpoczęły się pod koniec 2002 r. RZE uruchomił internetowe biuro obsługi na początku marca br. Jak utrzymuje spółka jest to pierwszy w Polsce e-bok w sektorze energetycznym.

Zakład udostępnia klientom obecnie dwa warianty usługi. Podstawowy zapewnia m.in. możliwość sprawdzania stanu rozliczeń, przeglądania odczytów, wglądu do faktur i aktualizację danych klienta. Drugi rozszerzony wariant usługi umożliwia rozliczanie się z RZE na drodze elektronicznej. Oprócz regulowania płatności klienci mogą także zgłaszać przez sieć reklamacje. "Poprzez stronę internetową klient będzie mógł na bieżąco sprawdzać stan swoich rachunków i rozliczeń z zakładem energetycznym, jak również zgłosić awarię, reklamację, odczyt licznika czy przejrzeć statystyki np. średniego zużycia energii w typowym gospodarstwie domowym." – mówi Ewa Tarkowska–Bryg, rzecznik prasowy RZE.

Zobacz również:

  • Outsourcing zbudowany na partnerstwie
  • Wielka inwestycja Atmana w przetwarzanie danych
  • Telegram chce, aby z jego usługi zaczął korzystać biznes

e-bok RZE na zasadach outsourcingu jest obsługiwany przez należące do Comu Rzeszów Centrum Usług Internetowych (CUI). Poprzez CUI spółka świadczy już usługi dla kilkunastu banków spółdzielczych z regionu.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200