Za dużo marketingu

Nawiązując do pytania, które zadaliście w waszej telefonicznej sondzie: "Czy informatycy uczestniczą w seminariach organizowanych przez firmy komputerowe", chciałbym zwrócić uwagę na akcenty marketingowe tego typu spotkań, przysłaniające wiedzę merytoryczną.

Nawiązując do pytania, które zadaliście w waszej telefonicznej sondzie: "Czy informatycy uczestniczą w seminariach organizowanych przez firmy komputerowe", chciałbym zwrócić uwagę na akcenty marketingowe tego typu spotkań, przysłaniające wiedzę merytoryczną.

Fakt ten zniechęca do brania udziału w tych imprezach. Jedyną ich zaletą jest możliwość spotkania osób zainteresowanych omawianymi problemami i nieformalna wymiana opinii.

Maciej Wołyszko Białystok

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200