YouTube ma nowe logo

Serwis zdecydował się zmieć swoje logo, wprowadzając przy okazji do usługi kilka nowych funkcji. Nie jest to rewolucyjna zmiana, ale warta odnotowania.

W nowym logo firma położyła większy nacisk na fakt, że usługa prezentuje filmy, dlatego pojawił się w nim przycisk odtwarzaj, którego wcześniej nie było.

Nowe logo składa się więc z przycisku realizującego polecenie odtwarzania (biały znak na czerwonym tle), za którym znajduje wyświetlony na czarno, na białym tle, firmowy znak YouTube.

Zobacz również:

  • YouTube będzie wymagać od twórców oznaczania filmów generowanych przez AI

Przypominamy. W poprzednim logo – które obowiązywało przez dwanaście lat - litery You miały czarny kolor (przy białym tle), a litery Tube biały kolor (przy czerwonym tle). W napisie TubeTube zmieniono też krój czcionki.

Jeśli chodzi o nowości w obszarze samej usługi, to należy zwrócić uwagę na fakt, że mobilna wersja usługi wspiera teraz funkcję pozwalającą oglądać filmy nagrane pionowo. Pojawiły się tu też nowe funkcje, dzięki którym użytkownik może kontrolować aplikację za pomocą gestów.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200