Xbox 360 kontra PlayStation2

W listopadzie Microsoft uczynił drugie podejście do rynku cyfrowej rozrywki. Premiera konsoli Xbox 360 wywołała nieporównywalnie większe zainteresowanie niż odbywające się w tym samym czasie pokazy bazy SQL Server 2005 i narzędzi Visual Studio.

W listopadzie Microsoft uczynił drugie podejście do rynku cyfrowej rozrywki. Premiera konsoli Xbox 360 wywołała nieporównywalnie większe zainteresowanie niż odbywające się w tym samym czasie pokazy bazy SQL Server 2005 i narzędzi Visual Studio.

Microsoft wierzy, że tym razem uda mu się zbliżyć do Sony. Rozwój produktu i budowa marki Xbox kosztowały do tej pory 4 mld USD. Jednak Japończycy już za kilka miesięcy przejdą do kontrofensywy ze swoją najnowszą PlayStation3.

Xbox 360 kontra PlayStation2

Konsola gier microsoft XBOX

Obecnie dominacja Sony nie podlega dyskusji. Liczby mówią za siebie - 90 mln konsoli, dwie trzecie całego rynku gier wideo i zyski kwartalne ze sprzedaży gier na poziomie 70 mln USD. Microsoft gra na razie drugie skrzypce z kilkunastoprocentowym udziałem, trzecie miejsce przypada powoli wypadającej z gry firmie Nintendo.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200