Wyniki konkursu Szeroki Pas
- (job),
- 02.12.2008
Konkurs "Szeroki pas", organizowany z inicjatywy tygodnika Computerworld, promuje i nagradza te podmioty, które wskazują trendy na rynku szerokopasmowym.
Konkurs "Szeroki pas", organizowany z inicjatywy tygodnika Computerworld, promuje i nagradza te podmioty, które wskazują trendy na rynku szerokopasmowym.
Ocenę przeprowadza jury, które przyznaje nagrody w kategoriach: najciekawszy produkt, najciekawsze przedsięwzięcie i najciekawsza usługa. Laureatami konkursu w kategorii najciekawsza usługa zostały: NaviExpert, producent systemu nawigacji satelitarnej online na komórkę i Śląska Grupa Telekomunikacyjna oraz jej interaktywna telewizja cyfrowa Jambox; w kategorii zaś najciekawszego przedsięwzięcia zwycieżył: Serwis Pogodowy ICM Uniwersytetu Warszawskiego - http://new.meteo.pl.