Wszystkie media, jeden rachunek?

Asseco chce pomóc w konsolidacji rynku, oferując zintegrowany system do rozliczania i obsługi klienta dla wszystkich mediów, z których korzysta typowe gospodarstwo domowe. To kolejny sygnał, że rynek mediów się zmienia.

W dniach 16–17 października br. w Kazimierzu Dolnym odbyła się konferencja Asseco dla sektora energetycznego. W wydarzeniu udział wzięło ok. 60 osób – co znamienne, nie tylko z branży energetycznej. Asseco przedstawiło na konferencji plany rozwoju zintegrowanego systemu AUMS (Asseco Utility Management System). Nowa wersja systemu (3.1) jest przeznaczona już nie tylko dla dystrybutorów i sprzedawców energii elektrycznej, ale innych mediów (telefon, Internet, telewizja, gaz, inne). System ma także wspierać operatorów mediów dążeniu do obniżki kosztów, stąd nacisk na elektroniczne płatności. Zmiany w ofercie Asseco potwierdzają pojawiające się coraz częściej informacje, że rynek mediów w Polsce czeka w najbliższym czasie zasadnicza transformacja i konsolidacja. Łączenie się firm oznacza, że liczba klientów obsługiwanych przez poszczególnych graczy będzie rosnąć. To właśnie dlatego Asseco zdecydowało się przeprowadzić specjalistyczne testy wydajnościowe AUMS Biling 3.1 w centrum IBM w Singapurze. Wszystkie moduły systemu zostały przetestowane w wielu scenariuszach pod kątem wydajnej obsługi 1, 3 i 5 tys. jednoczesnych użytkowników oraz 5 mln kont klientów.

Zobacz również:

  • AI zmienia światowe aglomeracje
  • 5G to nie tylko smartfony - jakie technologie skorzystają?
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200