Usprawnienie kontaktów z partnerami w Mo-BRUK dzięki wdrożeniu systemu B2B

Spółka Mo-BRUK, zajmująca się gospodarką odpadami, produkcją paliw alternatywnych oraz budową dróg betonowych, wdraża system zarządzania zasobami przedsiębiorstwa.

W firmie rozpoczyna się właśnie wart ponad 1,1 mln zł projekt B2B mający usprawnić kontakty firmy z partnerami. 0,6 mln zł pochodzi z dotacji unijnych. W ramach projektu w Mo-BRUK zostanie wdrożony zintegrowany system informatyczny, który będzie pełnił rolę platformy bazodanowej zapewniającej integrację wszystkich kluczowych procesów biznesowych w firmie, takich jak: finanse, sprzedaż, zaopatrzenie, gospodarka magazynowa, produkcja, zarządzanie relacjami z klientami, raportowanie i analizy oraz obsługa pracowników i użytkowników.

"Wdrożenie tego projektu oznacza dla nas rozwój w skali globalnej zarówno w zakresie sprzedaży produktów, jak i operacji gospodarczych. Usprawni on ogólną komunikację pomiędzy oddziałami Mo-Bruk i centralą, redukując tym samym koszty, a także zapewni możliwość kontroli nad działalnością w trybie ciągłym niezależnie od miejsca i stref czasowych. Pozwoli również na automatyzację procesów biznesowych, a w konsekwencji na skrócenie czasu przystosowania do warunków rynkowych oraz umożliwi szybszy rozwój firmy" - mówi Wiktor Mokrzycki, wiceprezes zarządu Mo-BRUK SA.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200