Usługowy Xerox Polska

Pierwszy kontrakt na usługę outsourcingu systemów drukowania Xerox zawarł w Polsce w 1998 r. Dziś Xerox Global Services ma na polskim rynku 31 klientów i stał się kluczowym działem firmy.

Pierwszy kontrakt na usługę outsourcingu systemów drukowania Xerox zawarł w Polsce w 1998 r. Dziś Xerox Global Services ma na polskim rynku 31 klientów i stał się kluczowym działem firmy.

W ostatnim roku sprzedaż usług przekroczyła 70% całkowitych obrotów Xerox Polska, z czego ok. 66% stanowił outsourcing. Szybki rozwój sprzedaży usług spowodował wzrost zatrudnienia w 2005 r. do 160 osób. Firma planuje w tym roku zwiększenie nakładów na marketing i reklamę oferty usługowej, co ma pozwolić na zmianę wizerunku Xeroxa z dostawcy sprzętu na dostawcę usług i rozwiązań związanych z systemami drukowania, przetwarzania i zarządzania dokumentami.

Oferta Xerox Global Services kierowana jest przede wszystkim do dużych firm zatrudniających przynajmniej 500 pracowników. Firma opracowała na ich potrzeby zestaw narzędzi, takich jak: Xerox Device Manager, Asset Manager, Help Desk, Xerox Services Portal i Report. Wprowadziła też do oferty usługi analizy istniejących systemów drukowania, kopiowania i przetwarzania dokumentów, a także pełnego lub częściowego outsourcingu. Tego typu usługi są ostatnio wprowadzane praktycznie przez wszystkich producentów drukarek i kopiarek, w tym firmy: Canon, HP, Lexmark, Ricoh i Toshiba. Przedstawiciele Xerox podkreślają, że firma nie ogranicza się do obsługi własnego sprzętu i jest przygotowana do zarządzania również rozwiązaniami innych znanych producentów.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200