Turystyka na platformie

Wezyr Holidays Coral Travel, biuro turystyczne należące do międzynarodowego koncernu OTI Holding, wdrożyło platformę komunikacyjną Customer Interaction Center (CIC) firmy Interactive Intelligence.

Nowe rozwiązanie technologiczne pomoże usprawnić obsługę klientów oraz agentów. Customer Interaction Center to wielofunkcyjny pakiet oprogramowania komunikacji IP zawierający funkcje komunikacji zunifikowanej, automatyzacji contact center i zarządzania procesami biznesowymi. W firmie Wezyr Holidays Coral Travel zarządza połączeniami telefonicznymi oraz wiadomościami email kierowanymi do konsultantów obsługi klientów touroperatora oraz do pracowników współpracujących z biurami agencyjnymi. Wdrożony został moduł IVR, który wstępnie kategoryzuje połączenia (np.: prośba o ofertę, sytuacja awaryjna, reklamacja) i kieruje je do kompetentnych pracowników.

Funkcje nagrywania i monitoringu jakości, pozwalają na przechowywanie i wyszukiwanie nagrań w celach szkoleniowych lub reklamacyjnych i kontrolę czasu oczekiwania na połączenie. Asseco South Eeastern Europe, które odpowiadało za wdrożenie, przeprowadziło również integrację pomiędzy CIC oraz systemem płatności i rezerwacji wykorzystywanymi przez biuro, co ułatwia i przyspiesza komunikację z klientami i agentami.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200