TP wdraża CRM

Telekomunikacja Polska podpisała z IBM Business Consulting Services umowę na wdrożenie systemu CRM firmy PeopleSoft. PWC Consulting - wspólnie z Prokom Software i Sofrecom - prowadził pilotażowe wdrożenie tego systemu.

Telekomunikacja Polska podpisała z IBM Business Consulting Services umowę na wdrożenie systemu CRM firmy PeopleSoft. PWC Consulting - wspólnie z Prokom Software i Sofrecom - prowadził pilotażowe wdrożenie tego systemu.

Zgodnie z warunkami kontraktu, "IBM wzbogaci funkcjonalność wersji pilotażowej i wdroży ją w ponad 30 lokalizacjach w całej Polsce". Dostarczy również infrastrukturę dla wszystkich punktów obsługi klienta TP, a także zintegruje istniejące systemy. Wartość projektu szacuje się na 100 mln zł.

System CRM ma zapewnić obsługę ponad 11 mln klientów indywidualnych TP, a dostęp do niego będzie miało 8000 pracowników operatora.

W maju br. TP podpisała z EDS Polska umowę o wartości ok. 94 mln zł na wdrożenie systemu billingowego dla klientów korporacyjnych. EDS wdroży rozwiązanie Kenan/BP amerykańskiej firmy CSG Systems.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200