Strategia z MicroStrategy

Agora podpisała umowę na zakup oprogramowania do analizy danych firmy MicroStrategy. Wdrożeniem rozwiązania, które ma się stać jednym z elementów portalu korporacyjnego, zajmie się Gram-Software, nowy dystrybutor MicroStrategy w Polsce. Spółka, założona w połowie 2002 r., jest jedną z firm powstałych po rozpadzie Optimus Enterprise.

Agora podpisała umowę na zakup oprogramowania do analizy danych firmy MicroStrategy. Wdrożeniem rozwiązania, które ma się stać jednym z elementów portalu korporacyjnego, zajmie się Gram-Software, nowy dystrybutor MicroStrategy w Polsce. Spółka, założona w połowie 2002 r., jest jedną z firm powstałych po rozpadzie Optimus Enterprise.

Prezesem GramSoftware został Ryszard Olbrycht, wcześniej dyrektor handlowy w Optimus Enterprise i TCH Systems. Firma zatrudniająca 11 osób chce skupić się na dystrybucji i wdrożeniach systemu MicroStrategy. Dodatkowym źródłem przychodów mają być usługi programistyczne realizowane na rzecz dużych przedsiębiorstw.

Przed podpisaniem umowy z GramSoftware dystrybucją rozwiązań MicroStrategy w Polsce zajmowała się europejska centrala firmy. Partnerami wdrożeniowymi pozostają Analytics, Impaq i Komtech. Z rozwiązań do analizy danych firmy MicroStrategy korzystają - w ramach kontraktów korporacyjnych - Danone/LU, Avon Cosmetics i Auchan. Przed kilkoma laty narzędzia MicroStrategy zakupiła także Elektrownia Turów. Jednak jak dotąd jedyny polski klient nie zaczął z nich korzystać.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200