Sto stanowisk w nowym centrum Avista Media

Avista Media inwestuje w contact center na terenie Legnickiego Parku Technologicznego Letia.

Avista Media inwestuje w contact center na terenie Legnickiego Parku Technologicznego Letia.

Na trzech piętrach zostanie zainstalowane 100 stanowisk konsultantów dla 140 pracowników. Do końca lutego 2009 r. potrwa w wynajętym obiekcie modernizacja oraz instalacja infrastruktury IT. Avista Media należy do Telefonii Dialog i prowadzi contact center obsługujące abonentów tego operatora w trybie 365/7/24.

Nowe centrum w Legnickim Parku Technologicznym będzie drugim contact center Avista Media. Pierwsze pracuje pod Wrocławiem. Rozbudowa będzie służyć uruchomieniu w przyszłości świadczenia usług dla innych klientów ze szczególnym uwzględnieniem technicznego wsparcia na odległość – doradztwo serwisowe, zgłoszenia awarii, instrukcje obsługi dla nawet najbardziej zaawansowanych usług i technologii. Równolegle z adaptacją obiektu pod Avista Media będzie prowadzić rekrutację pracowników - przede wszystkim z dobrą dykcją i zdolnościami komunikacyjnymi oraz znajomością obsługi komputera. Od wiosny w spółce funkcjonuje program rekrutacyjny, promujący zatrudnianie osób starszych - „45+”.

Uruchomienie centrum telefonicznej obsługi klienta Avista Media zaplanowała na marzec 2009 r. Konsultanci będą zatrudniani etapami. Do końca czerwca przyszłego roku obsługę klientów będzie prowadzić 60 osób.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200