Sprostowanie

Listy od czytelników

Listy od czytelników

Antyradar na polskie firmy

Istotą działań i polityki informacyjnej spółki ComputerLand jest otwartość i przejrzystość. Zawsze ceniliśmy sobie i traktowaliśmy bardzo poważnie partnerstwo z tygodnikiem Computerworld i jego Czytelnikami. Zawsze też byliśmy otwarci dla dziennikarzy Państwa tygodnika, udostępniając wszelkie potrzebne informacje. Tym większe było nasze zdziwienie, gdy przeczytaliśmy artykuł autorstwa Sławomira Kosielińskiego pt. Antyradar na polskie firmy (Computerworld 9/2004), który podaje niepotwierdzone u źródła i co gorsza nieprawdziwe informacje.

Nieprawdą jest stwierdzenie, że "w przetargu zorganizowanym na potrzeby Straży Granicznej porażkę poniosły zarówno ComputerLand, jak i ComArch, startujące niezależnie. Czy dlatego że ich oferta była kiepska i zbyt droga? ".

Oferta ComputerLandu nie mogła być ani "kiepska, ani zbyt droga", ponieważ nie została złożona. Innymi słowy: ComputerLand w ogóle nie wziął udziału w opisywanym przetargu.

Nieprawdą jest również stwierdzenie, że "w jednym z przetargów na dostawę systemu typu e-learning dla celników najlepszą ofertę - zarówno pod względem jakości, jak i ceny - złożył Com-Arch. Komisja Przetargowa zatwierdziła wybór, gdy niespodziewanie - pod wpływem argumentacji przegranego ComputerLandu - nakazano powołać nową komisję i powtórzyć postępowanie".

ComputerLand nie składał żadnego protestu dotyczącego oceny ofert przez Komisję Przetargową, ponieważ spółka nie znała tej oceny ani tym bardziej cen swoich konkurentów. ComputerLand nie mógł więc używać jakiekolwiek argumentacji w trakcie procesu wyboru ofert. Ostateczna decyzja o wyborze została podjęta przez Komisję.

Z wyrazami szacunku

Michał Michalski, Rzecznik Prasowy ComputerLand SA

Drukarka prawie gratis

W artykule Drukarka prawie gratis (CW 9/2004) błędnie podaliśmy, że ogłoszenie nowej strategii rynkowej firmy Lexmark miało miejsce w ubiegłym roku. Tymczasem przytoczone w artykule wypowiedzi Eamona Ryana, wiceprezesa firmy, dotyczące przyszłości rynku i kierunków jego rozwoju, pochodzą z konferencji Lexmarka zorganizowanej w Lizbonie w lutym br.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200