Sprawne zarządzanie informatyką w Kredyt Banku

W ciągu trzech miesięcy Kredyt Bank dokonał standaryzacji w zakresie narzędzi do zarządzania pulą 5,5 tys. stacji roboczych w całej organizacji.

Dzięki wdrożeniu rozwiązania System Center Configuration Manager firmy Microsoft, udało się usprawnić pracę działu IT i zapewnić większą przejrzystość w zarządzaniu zasobami IT. Dokonano centralizacji zarządzania zasobami informatycznymi z jednym serwerem centralnym i punktem dostępowym do zarządzania środowiskiem. Zasoby w 370 oddziałach terenowych zostały podłączone do punktu zarządzania w centrali banku. Wprowadzone rozwiązanie umożliwiło szybką inwentaryzację dysków, urządzeń i programów oraz dostęp do informacji, kto w jakim zakresie korzysta z danej stacji. Na każdym komputerze zainstalowano "agenta" SCCM, który wykonuje inwentaryzację stacji roboczych. Dzięki temu administrator wie, na których komputerach należy przeprowadzić wymagane działania i może zlecić je w sposób zdalny. Dział IT dysponuje informacjami, który pracownik korzysta z danego komputera i jakie są parametry sprzętu, kontroluje bezpieczeństwo danych, może szybciej rozwiązać problemy użytkowników. Dzięki temu pracownicy IT mogą być bardziej zaangażowani w projekty o strategicznym znaczeniu dla organizacji.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200