Spółka Westwing Home & Living postawiła na system Microsoft Dynamics NAV
- Janusz Chustecki,
- 14.07.2017, godz. 15:34
Pakiet ERP noszący nazwę Microsoft Dynamics trafił oficjalnie na polski rynek równo cztery lata temu. Rozwiązanie zostało wdrożone w naszym kraju od tamtego momentu przez wiele firm, a ostatnio system wybrała spółka Westwing Home & Living, która oferuje meble oraz dodatki wnętrzarskie i jest właścicielem portalu westwing.pl,.
Westwing Home & Living ma obecnie 1,8 mln klientów i rozwija się w rocznym tempie na poziomie 20%. Sklep internetowy firmy oferuje ponad 150 kampanii sprzedażowych miesięcznie, w których jest publikowane 30 tys. różnych produktów z obszaru home&living.
Codziennie na stronie pojawia się ok. 1000 nowych produktów z rabatami sięgającymi nawet 70%. Mając na uwadze dalszy rozwój, firma podjęła ostatnio decyzję o utworzeniu pierwszej placówki stacjonarnej zlokalizowanej w Warszawie. Całością biznesu zarządza od kilku miesięcy system Microsoft Dynamics NAV, a Westwing Home & Living powierzył jego utrzymanie firmie JCommerce.
Zobacz również:
- Projektowanie zorientowane na użytkownika - Polska powyżej europejskiej średniej
- Trendy i wyzwania dla przedsiębiorców w 2024 roku – ekspercka analiza Comarch
- Zarządzanie informacją – nowe kierunki
Poza bieżącym wsparciem obsługi systemu, eksperci firmy JCommerce wykonają także analizę funkcjonalną, której celem jest identyfikacja procesów i maksymalne wykorzystanie możliwości systemu. Projekt rozpoczął się w marcu br.
Z systemu korzysta obecnie 30 użytkowników. Obsługuje on kluczowe obszary działalności firmy, takie jak, zakupy i księgowość. Planowane jest również uruchomienie kolejnych standardowych funkcjonalności systemu NAV, które pozwolą na usprawnienie pracy.
„Prace rozwojowe mają być również prowadzone w kierunku usprawnienia wymiany danych pomiędzy systemami funkcjonującymi w przedsiębiorstwie, poprzez zastąpienie integracji opartej na plikach CVS, automatycznymi interfejsami, działającymi online (webservice). Usprawniona zostać ma również obsługa przyjęć oraz wydań w sklepie stacjonarnym poprzez wprowadzenie kolektorów danych. Projekt zakłada także bieżące wsparcie klienta, zarówno w zakresie MS Dynamics NAV, jak i LS Retail” – podsumowuje Andrzej Krawiec, ERP Technical Expert w JCommerce.
Z kolei Justyna Klimuk (Microsoft Dynamics Business Group Lead w polskim oddziale Microsoft) tak skomnetowała wybór firmy Westwing Home & Living: „Rozumiemy potrzeby sektora handlu detalicznego i konieczność angażowania klientów w różnych kanałach kontaktu, niezależnie od tego czy jest to e-commerce, czy placówki stacjonarne. Microsoft Dynamics NAV został tak zaprojektowany, by elastycznie dostosowywać się do zmian skali działania i zapewniać wsparcie w zakresie unikalnych wymagań firm z tego sektora”.