Sieć Karenu

Wkrótce po amerykańskiej premierze nowych modeli notebooków ThinkPad 365 i ThinkPad 560, IBM wprowadził je na polski rynek. Będą one oferowane w sieci dystrybucyjnej i dealerskiej Karen Notebooks - firmy, która ma być głównym dystrybutorem notebooków IBM w Polsce.

Wkrótce po amerykańskiej premierze nowych modeli notebooków ThinkPad 365 i ThinkPad 560, IBM wprowadził je na polski rynek. Będą one oferowane w sieci dystrybucyjnej i dealerskiej Karen Notebooks - firmy, która ma być głównym dystrybutorem notebooków IBM w Polsce.

Jednocześnie, podobnie jak inni producenci współpracujący z Karen Notebooks, również IBM wywiera nacisk na warszawską firmę, sugerując potrzebę zmiany jej struktury i oddzielenia dystrybucji od sprzedaży bezpośredniej. Jak powiedział Lucjan Wencel, prezes Karenu, w tym roku nastąpi jej reorganizacja. Karen stanie się firmą typowo dystrybucyjną. Jednocześnie Lucjan Wencel ujawnił, że firma realizuje plan utworzenia szerokiej sieci, składającej się z ok. 50 punktów sprzedaży w różnych miastach Polski, przez zawieranie umów franchisingowych z firmami lokalnymi.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200