Różowa pantera bez kolców

Wiosną br. IBM rozpoczął wielką kampanię reklamową poświęconą komputerom osobistym z serii Personal System. Nowe reklamy pokazały się już we Francji, Niemczech, Austrii i na Węgrzech, natomiast w Polsce kampania rozpocznie się w czerwcu.

Wiosną br. IBM rozpoczął wielką kampanię reklamową poświęconą komputerom osobistym z serii Personal System. Nowe reklamy pokazały się już we Francji, Niemczech, Austrii i na Węgrzech, natomiast w Polsce kampania rozpocznie się w czerwcu.

W miejsce niebieskiej róży, rolę maskotki IBM przejęła różowa pantera. Zgodnie z ideą pomysłodawców, różowe zwierzątko znacznie lepiej funkcjonuje na plakatach i w filmach reklamowych, gdyż - w przeciwieństwie do statycznej i emocjonalnie chłodnej poprzedniczki - jest pełne wigoru, pomysłowości i radości życia, budząc spontaniczną sympatię widzów, zwłaszcza najmłodszych. W opinii IBM, różowa pantera jest nośnikiem tych wszystkich cech, jakie definiują nowy image firmy.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200