Różowa pantera bez kolców
- Computerworld,
- 24.05.1993
Wiosną br. IBM rozpoczął wielką kampanię reklamową poświęconą komputerom osobistym z serii Personal System. Nowe reklamy pokazały się już we Francji, Niemczech, Austrii i na Węgrzech, natomiast w Polsce kampania rozpocznie się w czerwcu.
Wiosną br. IBM rozpoczął wielką kampanię reklamową poświęconą komputerom osobistym z serii Personal System. Nowe reklamy pokazały się już we Francji, Niemczech, Austrii i na Węgrzech, natomiast w Polsce kampania rozpocznie się w czerwcu.
W miejsce niebieskiej róży, rolę maskotki IBM przejęła różowa pantera. Zgodnie z ideą pomysłodawców, różowe zwierzątko znacznie lepiej funkcjonuje na plakatach i w filmach reklamowych, gdyż - w przeciwieństwie do statycznej i emocjonalnie chłodnej poprzedniczki - jest pełne wigoru, pomysłowości i radości życia, budząc spontaniczną sympatię widzów, zwłaszcza najmłodszych. W opinii IBM, różowa pantera jest nośnikiem tych wszystkich cech, jakie definiują nowy image firmy.