Reklama w GIS-ie

System Geodan CAR 1.1 dla firm oferujących tablice reklamowe

System Geodan CAR 1.1 dla firm oferujących tablice reklamowe

Systemy Geograficznej Informacji znajdują coraz szersze zastosowanie. Są nieodzownym narzędziem dla samorządów terytorialnych, służąc zbiorem informacji o gruntach, dla policji, wojska i biznesu. Obecnie w Polsce pojawiło się ich nowe zastosowanie: w reklamie. Opracowany w tym celu system CAR (Computer Aided Reservation) przeznaczony jest dla firm wynajmujących miejsca na tablicach reklamowych. Umożliwia on kompleksową obsługę zamówienia, od przygotowania oferty i rezerwacji, po formalizację kontraktów i logistykę.

Zawarte w systemie dane pozwalają na przygotowanie zestawu tablic z określeniem ich typu, usytuowania względem drogi i innych obiektów oraz pozwala uwzględnić rozmieszczenie reklam konkurencji.

CAR 1.1 zaprojektowano w języku MapBasic. System działa w środowisku MapInfo pod kontrolą Windows 3.1, 95 lub NT i może także współdziałać z MapInfo, pracującym w środowisku unixowym. Oprogramowanie powstało w warszawskiej firmie Geodan. Aplikacja jest wdrożona w kilku firmach reklamowych. Wspomaga działalność Outdoor, Plakanda, IdeaPiu, AMS i IPA.

Podstawowy koszt aplikacji CAR 1.1 wynosi ok. 5200 zł, ale cena jest z reguły negocjowana i zależy np. od dodatkowych funkcji, jakich może sobie życzyć nabywca. Należy pamiętać, że do aplikacji należy dokupić plany miejscowości - rastrowe lub (polecane) wektorowe.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200