Pomogły fotokomórki

Producent telefonów komórkowych Sony Ericsson zanotował w III kw. 50-proc wzrost przychodów i 42-proc wzrost ilości sprzedanych aparatów w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Poprawę wyników szwedzko-japońskie joint-venture zawdzięcza dużemu zainteresowaniu telefonami wyposażonymi w aparaty cyfrowe.

Sony Ericsson w okresie lipiec-wrzesień zarobił 62 mln euro, wobec straty w wysokości 93 mln euro rok wcześniej. W II kw. bieżącego roku obrachunkowego firma przechodziła restrukturyzację, która pochłonęła 58 mln euro i w rezultacie okres rozliczeniowy został zamknięty kwotą 88 mln euro in minus.

Wartość sprzedaży wzrosła o 50 proc. do 1,3 mln euro z 869 mln rok wcześniej. W III kw. SE wprowadził na rynek 7,1 mln urządzeń, czyli o 42 proc. więcej niż wcześniej (5 mln sztuk). W II kw. br. ilość sprzedanym przez producenta aparatów wyniosła 6,7 sztuk.

Zobacz również:

  • Koniec RCS na urządzeniach z nieoficjalnym systemem
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200