Podniebny program lojalnościowy

Air Austral, francuskie linie lotnicze wyspy Reunion, które obsługują połączenia między Francją i regionem Oceanu Indyjskiego, wybrały platformę Comarch Loyalty Management for Airlines 4.3 (CLM) do obsługi programu lojalnościowego „Capricorn”.

Comarch Loyalty Management for Airlines jest modułowym rozwiązaniem IT, które umożliwia sprawne zarządzanie wszystkimi rodzajami programów lojalnościowych. System funkcjonuje już w amerykańskiej JetBlue Airways, brazylijskiej Azul i rosyjskiej S7.

Nowy klient wdroży różne moduły Comarch CLM: Business Administration, Contact Center, portal Business to Partner, Member Portal i aplikację do urządzeń mobilnych, które stają się coraz bardziej istotnym elementem programów lojalnościowych linii lotniczych. Nowy program umożliwi klientom zbieranie punktów zgodnie z ich wydatkami w Air Austral, a także u innych partnerów spoza branży lotniczej, aby następnie wymieniać je na nagrody w postaci biletów oraz ofert przyszłych partnerów programu (hotele, wypożyczalnie samochodów, banki).

Zobacz również:

  • Anna Pruska objęła stanowisko prezesa zarządu Comarch
  • Nowość od Ubera - wyszukiwarka lotów
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200