Panda dla firm

Panda Security (d. Panda Software) modyfikuje strategię rynkową.

Panda Security (d. Panda Software) modyfikuje strategię rynkową.

"W Polsce byliśmy kojarzeni głównie jako dostawca oprogramowania antywirusowego dla użytkowników indywidualnych i firm z sektora MSP. Mamy jednak całą gamę produktów przeznaczonych na rynek korporacyjny. Będziemy aktywniej promować te rozwiązania na polskim rynku" - mówi Piotr Bury, country manager Panda Security. Trzon oferty Panda Security dla dużych firm to: pakiet Panda BusinesSecure 2007 - zapewniający ochronę stacji roboczych, serwerów plików i sterowanie dostępem do zasobów sieciowych, wyposażony w funkcje centralnego zarządzania, Panda BusinesSecure Exchange 2007 - uzupełniony o funkcje ochrony Microsoft Exchange oraz Panda EnterpriSecure 2007 - dodatkowo zapewniający m.in. zabezpieczenie serwerów Lotus Domino, współprace z zewnętrznymi zaporami przez protokół CVP i ochronę ISA Server, Samba i Sendmail.

Panda na polskim rynku chce też konkurować w segmencie rozwiązań sprzętowych. Firma oferuje obecnie dwa rodzaje bramek: zdalnie zarządzaną GateDefender Performa - mającą funkcje antywirusowe, antyspamowe i filtrowania treści oraz GateDefender Integra, obsługującą kanały VPN i wyposażoną w funkcje zapory i sytemu IPS. Panda Security oferuje także usługi takie jak Malware Radar - narzędzie do zdalnego, automatycznego audytu bezpieczeństwa w trybie online. Wymaga ono zainstalowania niewielkiego modułu klienckiego, który oferowany jest łącznie z narzędziem do jego automatycznej dystrybucji w systemie. Malware Radar skanuje sieć w poszukiwaniu szkodliwego oprogramowania i luk w zabezpieczeniach. Za dodatkową opłatą może również usuwać złośliwe kody. Jak podkreśla producent, wykorzystanie audytu online może zapewnić ochronę przed zagrożeniami niewykrytymi np. przez "stacjonarny" system antywirusowy. Malware Radar korzysta bowiem z tzw. zbiorowej inteligencji - centralnego systemu przetwarzania informacji o zagrożeniach, do którego spływają dane z całego świata.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200