Olivetti wyjaśnia

Rok 1994 był dla Olivetti w Polsce bardzo dobry. Przyjętą przez nas polityką jest nieujawnianie danych liczbowych dotyczących przedstawicielstw.

Rok 1994 był dla Olivetti w Polsce bardzo dobry. Przyjętą przez nas polityką jest nieujawnianie danych liczbowych dotyczących przedstawicielstw.

Do Waszych danych szacunkowych wdarł się jakiś chochlik i w publikacji ("Raport TOP 200"), podano, że w 1994 r. nastąpiło obniżenie sprzedaży produktów Olivetti na rynku polskim o 31%, co nie jest zgodne z prawdą.

W związku z tym chciałbym sprostować i podkreślić, że nasza sprzedaż w 1994 r. wzrosła o ponad 190%, tzn. prawie trzykrotnie w stosunku do roku 1993.

Mogę jeszcze dodać, że zanotowaliśmy bardzo duży wzrost sprzedaży naszych produktów w I kw. 1995 r., a w styczniu br. utworzyliśmy wraz z polskimi partnerami naszą pierwszą samodzielną firmę w Polsce pod nazwą MSC Polska (Multivendor Service and Communication), w której 51% udziałów ma Olivetti.

MSC Polska, oprócz podstawowych usług serwisowych świadczonych na rzecz różnych dostawców sprzętu komputerowego, oferuje również inne specjalistyczne usługi dla sektora technologii informatycznej.

Cristiano Pinzauti Dyrektor Generalny Olivetti S.A. Oddział w Polsce

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200