Okna po japońsku

W nowych komputerach osobistych Fujitsu FM Towns zainstalowana będzie multimedialna nakładka Microsoftu przeznaczona dla Windows 3.0.

W nowych komputerach osobistych Fujitsu FM Towns zainstalowana będzie multimedialna nakładka Microsoftu przeznaczona dla Windows 3.0. Nakładka na okna będzie miała japońskie napisy. Obecni użytkownicy Windows 3.0 mogą otrzymać nakładkę za dodatkową opłatą. By odróżnić tę płatną usługę od analogicznych niepłatnych, nakładka będzie się nazywać "grade-up service", a nie "upgrade". Dla innych użytkowników nakładka dostępna jest od 1 kwietnia za ok. 270 USD. Fujitsu spodziewa się sprzedać 30 tys. multimedialnych nakładek w bieżącym roku. Multimedialność to najnowszy krzyk mody w przemyśle japońskim. Sprawny biznesmen jeździ z pogadankami, podczas których prezentuje przeźrocza, obrazy z komputera i nagrania dźwiękowe. IBM Japan i NEC zamierzają wypuścić na rynek analogiczne multimedialne interfejsy lub programy. Na rynku japońskim decyzja Fujitsu jest interesująca także i z tego względu, że okna nie przyjęły się tam tak łatwo jak w Stanach Zjednoczonych i Europie.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200