„Nowe kanały. Nowe produkty. Czy bank powinien sprzedawać pizzę?” – Asseco Banking Forum 2018

Asseco Banking Forum to cykliczne wydarzenie poświęcone nowym technologiom, trendom i kierunkom rozwoju bankowości, które co roku przyciąga kluczowych przedstawicieli oraz ekspertów branży finansowej. W tym roku tematem przewodnim spotkania będzie rozwój nowych kanałów oraz produktów bankowych. Konferencja odbędzie się 10 października w Warszawie.

Czy bank powinien sprzedawać pizzę? Pytanie to może dziwić, ale jest całkiem zasadne. Świat, w którym prąd kupowało się od firmy energetycznej, polisy od ubezpieczyciela, a internet od operatora – to już przeszłość. Coraz więcej firm świadczy usługi finansowe, wystawiając tym samym lojalność klientów banków na próbę. Dlatego niektóre banki także wprowadzają produkty zarezerwowane dotąd dla innych sektorów i poprzez bankowość elektroniczną oraz mobilną można kupić zegarek, rower, albo wyszukać promocje w centrach handlowych.

Jesteśmy świadkami dziejowej zmiany i tylko od banków zależy jak ją wykorzystają. Czy będą potrafiły kształtować swoje modele biznesowe tak, aby osiągać zadowalający poziom przychodów? W jakim kierunku powinny rozwijać ofertę produktową, aby zapewnić sobie lojalność klientów? Czy staną się platformą, dzięki której klienci będą mogli w jednym miejscu kupić, niemal wszystko czego potrzebują, a może pozostaną blisko swojej tradycyjnej roli – zaufanej instytucji finansowej?

Zobacz również:

  • Kredyt gotówkowy – co warto nim wiedzieć?

Program Asseco Banking Forum 2018 obejmuje:

„Nowe kanały. Nowe produkty. Czy bank powinien sprzedawać pizzę?” – Asseco Banking Forum 2018

Więcej informacji: https://forumbankowe.asseco-events.com/

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200