Nowa inicjatywa Kingston Technology
- Computerworld,
- 18.11.2002
Kingston Technology zdecydował się na wprowadzenie w Polsce programu wsparcia serwisowego Kingston Care. Od roku funkcjonuje on już w niektórych krajach Europy.
Kingston Technology zdecydował się na wprowadzenie w Polsce programu wsparcia serwisowego Kingston Care. Od roku funkcjonuje on już w niektórych krajach Europy.
W ramach Kingston Care użytkownicy uzyskują wsparcie serwisowe przez całą dobę, bezpłatną wymianę modułów pamięci, które uległy uszkodzeniu, a także ubezpieczenie od ewentualnych strat, mogących powstać wskutek awarii układów pamięci i unieruchomienia komputera. Firma zapewnia wypłatę pełnego odszkodowania za udokumentowane straty finansowe.
Ponadto - jeśli pamięci Kingston zostaną zainstalowane w komputerze, a w przypadku awarii serwis producenta odmówi z tego powodu gwarancyjnej naprawy - firma zobowiązuje się do pokrycia jej kosztów. Chce ona w ten sposób zachęcić użytkowników do kupowania jej układów, tańszych od oferowanych przez dostawców sprzętu, ale zazwyczaj nie obejmowanych przez nich gwarancją.
Serwisowaniem pamięci zajmują się pracownicy firm współpracujących z Kingston Technology. W Polsce są to ComputerLand i Softbank.