Nie znacząca nagana?
- Computerworld,
- 07.10.2002
''Ponad 60% klientów jest przekonanych, że po dwóch latach nie osiągnęło zwrotu z inwestycji'' - takie są wnioski z raportu firmy Nucleus Research.
''Ponad 60% klientów jest przekonanych, że po dwóch latach nie osiągnęło zwrotu z inwestycji'' - takie są wnioski z raportu firmy Nucleus Research.
O poziom satysfakcji pytano klientów Siebel Systems, lidera rynku CRM. Ankieta została przeprowadzona wśród 23 klientów refe- rencyjnych Siebel. Reprezentowane przez nich firmy prowadziły wdrożenia przez trzy lata, wydając na ten cel średnio ok. 6,6 mln USD. Respondenci zwracali uwagę na trudności związane ze szkoleniami , skarżyli się, że projekty przekraczają budżet, a czas implementacji znacznie się wydłuża.
Przedstawiciele producenta negują wiarygodność raportu ze względu na małą liczbę firm uczestniczących w badaniu. Siebel ma bowiem ponad 3,5 tys. klientów na całym świecie.