Navision chce podwoić liczbę partnerów
- Jarosław Ochab,
- 14.10.2002, godz. 13:54
Microsoft zamierza wzmocnić pozycję rynkową Navision w Polsce, poszerzając kanał sprzedaży systemów ERP tej marki. W przyszłym tygodniu firma rozpocznie rozmowy z integratorami i dostawcami oprogramowania wspomagającego zarządzanie.
Na październik br. firma zaplanowała prezentacje w Lublinie, Poznaniu, Krakowie, Gdańsku i Wrocławiu. W następnym miesiącu spotkania rekrutacyjne odbędą się w województwach łódzkim i mazowieckim.
„Chcemy pozyskać do współpracy kolejne firmy, aby zwiększyć sprzedaż i dostępność rozwiązań Navision w wybranych regionach. Sądzimy, że do czerwca przyszłego roku uda nam się podwoić liczbę partnerów. Już obecnie współpracuje z nami ok. 30 firm” – mówi Mariusz Wołodźko, Channel Partner Manager w Microsoft Business Solutions (Navision).
Zobacz również:
- Trendy i wyzwania dla przedsiębiorców w 2024 roku – ekspercka analiza Comarch
- Oficjalna premiera modelu Llama 3
Umowy partnerskie będą dotyczyć wdrożeń systemów Axapta i Attain. Navision nie będzie już promował rozwiązań XAL, ale utrzyma wsparcie dla tego systemu. Zakończenie pierwszego etapu rekrutacji nowych partnerów przewidziano na grudzień br.