Navision chce podwoić liczbę partnerów

Microsoft zamierza wzmocnić pozycję rynkową Navision w Polsce, poszerzając kanał sprzedaży systemów ERP tej marki. W przyszłym tygodniu firma rozpocznie rozmowy z integratorami i dostawcami oprogramowania wspomagającego zarządzanie.

Na październik br. firma zaplanowała prezentacje w Lublinie, Poznaniu, Krakowie, Gdańsku i Wrocławiu. W następnym miesiącu spotkania rekrutacyjne odbędą się w województwach łódzkim i mazowieckim.

„Chcemy pozyskać do współpracy kolejne firmy, aby zwiększyć sprzedaż i dostępność rozwiązań Navision w wybranych regionach. Sądzimy, że do czerwca przyszłego roku uda nam się podwoić liczbę partnerów. Już obecnie współpracuje z nami ok. 30 firm” – mówi Mariusz Wołodźko, Channel Partner Manager w Microsoft Business Solutions (Navision).

Zobacz również:

  • Trendy i wyzwania dla przedsiębiorców w 2024 roku – ekspercka analiza Comarch
  • Oficjalna premiera modelu Llama 3

Umowy partnerskie będą dotyczyć wdrożeń systemów Axapta i Attain. Navision nie będzie już promował rozwiązań XAL, ale utrzyma wsparcie dla tego systemu. Zakończenie pierwszego etapu rekrutacji nowych partnerów przewidziano na grudzień br.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200